Olin myös toimittajana, tämä huomautus Jaloselle. Riston humeeti sassaroi. Aika ajoin piti vastata päätoimittajan tehtävistä kun herra oli hulluna juovuksissa. Tein taittohommia, tein sivuja, myin ilmoituksia, tein mainoksia. Se oli rankkaa touhua, yöllä piti kirjoittaa latojalle aamuksi juttuja. Mutta oli myös hyvä palkkakin. Parempi kuin pohjalaisen toimittajalla.
Matsemanille, huomautan, älä ensinnäkään kopioi tekstejä kuten sinä teet. Aivan suruttomasti ja sitten
kopioit. Historian kirjoittaminen jos mikä, vaatii luetun ymmärtämistä. Suksi ei mainunnut taas mitään, vaan kertoi Sigridin suulla sistorian tapahtumista. Se oli lainaus. Sigrid kirjoitti veljensä elämäkerran ja tottaki minä sen laitoin loppuun .
Tässä on pääsi vipahtanut, Eugen ei ollut Vaasalainen. Ei ollut myöskään taiteilija. Siis Suksi on kirjoittanut ja ei ole kirjoittanut?

Miten tällainen on ymmärrettävissä, kumpaa se on tehnyt? Toin julki sen, että hänellä oli tunnettu veli vitsin muodossa ja hän on tosiaankin kirjoittanut veljensä elämäkerran. Sillä sipuli.
Kun se historian kirjoittaminen on niin helppoa ja ei tarvitse kuin kopioida, niin ole hyvä jatka Vaasa Art cityn historiaa. Koska sinä kykenet arvostelemaan minua, niin silloin sinun täytyy parempi kuin minä. Siinä on se yksin syy.
Itse kokeneena tiedän, että sontaa luomaan jokainen. MINUN TÄYTYY VIELÄ KERRAN HUOMAUTTAA, TÄMÄ ON KANSALAISMEDIA, EI AMMATTILAISTEN MEDIA. Jos tämä on Vaasan yliopiston keskustelupalsta, niin silloin ymmärtää että teksteillä on omat perusvaatimukset. Parkkari ei minulle maksa siitä, että kirjoitan tiedekirjoituksen. Sekin sopii, mutta maksaa 100 € per kirjoitus. Kirjoitukseni ovat olleet KERTOMUKSIA.
Tämä ei ole ammattimedia. Koeta saada se päähäsi! Mikä on sinun koulutuspohja?
Älä väitä, että mibnulle esitetyt kysymykset olisi olleet kohteliaita, kaukana siitä.
Minäkin olen ihmisen ja minullakin on oikeus lain ihmisyyteen ja ihmisarvoon. Minua julkisesti solvataan
on minun ihmisarvoni loukkausta.
Kun lainaat tai kopioit, niin tee se oikein ja oikeasta henkilöstä.
Nyt näille vihollisilleni huomautan myös Jaloselle. Minä en pyri mihinkään vaikka kuntavaalit tulisi. Ehdottomasti ei, minä en asetu sontatunkioksi. Että voitte jättää myös politikoimisen.
Pentti Suksi
Ihminen