Kirjoittaja Aihe: ArtCity - Vaasa  (Luettu 129289 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
Vs: ArtCity - Vaasa
« Vastaus #1750 : 22. 06. 2011 15:03 »

Tämä yleinen loanheitto ei ole hyväksi vaasalaisfoorumille, ja ikävää on sekin että ylläpito on mennyt loanheittäjien ansaan vaatien vain Sukselta perusteluja.

Paljon tärkeämpää on vaatia loanheittäjiltä perusteluja näkemyksilleen, siis tarkka maininta siitä, missä ja millä sivulla on väitetyn plagiaatin lähde. Muuten loanheitto jää pelkäksi loanheitoksi.

Toinen asia on, ettei tällaiseen vapaiden mielipiteitten foorumiin sovi akateemisen maailman käytäntö esimerkiksi lähdeluetteloista, joista helposti tulee yhtä pitkiä kuin varsinainen teksti, erityisesti silloin kun kirjoittaja on paljon tutkinut aihettaan. Sitä loanheittäjät kaikesta vähiten jaksaisivat lukea.

Joka epäilee plagiaattia osoittakoon paikka. Pelkkä yleinen loanheitto on loanheittoa.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1751 : 22. 06. 2011 15:03 »

Paljon tärkeämpää on vaatia loanheittäjiltä perusteluja näkemyksilleen,

Rabb kirjoittaa loanheitosta.

Minä taas olen pannut merkille, että Sukselta ollaan vailla lähteitä. Ongelmana vain kun Suksi suuttuu vaikka kysytään ihan nätisti.

Wikipediassa voi muuten nähdä tästä, mitä nyt peräänkuulutetaan, usein hienoja esimerkkejä. Itse asia jaetaan mukavasti kappaleisiin ja alhaalta löytää sitten lähteet siististi.

Esim. Tämä artikkeli Suksenkin mainitsemasta Eugen Schaumanista

Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa kamaroudari1

• Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1752 : 22. 06. 2011 15:03 »
Enpä uskoisi Suksen olevan ainoa suuttuja moisesta mollauksen kohteenaolosta.

Poissa Pentti Suksi

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1753 : 22. 06. 2011 16:04 »
Väärä lainaus väärästä henkilöstä. Kirjoitin Sigrid Schaumannista, enkä hänen veljestään Eugenista. Kyllä meni pahoin pieleen. Ei historian kirjoittaminen noin helppoa ole. Tämä oli nyt sitä kopioimista jos mikään. Niinkuin olette ehkä huomanneet minä en koko Vaasalaisia.infon aikana ole koskaan kopioinut enkä lainannut ketään.

Toiseksi huomautan , että tämä on  kansalaismedia, ei ammattilaismedia. Siinä on suuri ja ratkaiseva ero.

Matseman ottaa alkaa kirjoittamaan Vaasan art city historiaa, olen odottanut, koska Kivimäki aloittaa, tämä kirjoittaminen on niin hirvittävän  helppoa. Historian kirjoittaminen varsinkin. Senkun vain kopioi.
Mutta ei näin suurta virhettä saa tehdä.

Se art city historia jäi minulta pahoin  kesken, minä jatkan , mutta en täällä. Sikäli mukavaa, että minulla korkeamman akateemisen loppututkinnon suorittanut joka korjaa ja tarkistaa liuskat. Tässä nyt kesä menee kun kirjoitan sen lopulliseen asuun ja otan tarkasti huomioon ammatti-ihmisen huomautukset ja korjausehdotukset.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1754 : 22. 06. 2011 16:04 »
Enpä uskoisi Suksen olevan ainoa suuttuja moisesta mollauksen kohteenaolosta.

Näin itse keskustelua sivusta seuranneena koen tapahtumien etenemisen näin:

1. Suksi kokoaa materiaalia jostain asiasta, tai henkilöstä ja olettaa, että tälle työlle on kysyntää täällä.
2. Sukselta kysytään kohteliaasti lähteitä.
3. Suksi suuttuu tästä ja halventaa kysyjää.
4. Kysyjä ei sitten jaksa myöskään arvostaa Suksea, eikä myöskään hänen kirjoituksiaan.

Näin soppa on selvä ja kenttä auki loan heitolle.

Valitse itse kenen puolta pidät.

Oma valintani on selvä: Ainahan sitä saa kysyä. Fiksu tyyppi osaa vastata.

Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1755 : 22. 06. 2011 16:04 »
Väärä lainaus väärästä henkilöstä. Kirjoitin Sigrid Schaumannista, enkä hänen veljestään Eugenista. Kyllä meni pahoin pieleen.

Kysymys ei ole aina kirjoitustaidosta, vaan myös luetun ymmärtämisestä. Jos katsot viestini uudelleen, niin kirjoitan siinä:

Lainaus
Esim. Tämä artikkeli Suksenkin mainitsemasta Eugen Schaumanista

- Huomaa sana mainitsemasta. Se maininta löytyi tästä viestistä, jonka Pentti Suksi kirjoitti itse:

Hän julkaisi elämäkertakirjan nimella Veljeni Eufen Schauman ( Min bror Eugen)

Pentti Suksi

Suksi mainitsi siis minun mielestäni Eugen Schaumanin. Vai olenko tullut hulluksi?
Sen verran selvennän, ettei Suksi suinkaan kirjoittanut Eugenista, mutta en myöskään viitannut siihen, että hän olisi Eugenista kirjoittanut, vaan avainsana tähän on juuri tuo mainitsi. Ymmärrättekö?

Lainaus
Matseman ottaa alkaa kirjoittamaan Vaasan art city historiaa,

Miksi minun pitäisi alkaa kopioimaan tänne tietoa teoksista, jotka on jo kirjoitettu? Kerro yksikin syy? Taidosta se ole kiinni, voisin nikkaroida sinulle tänne kilometri kaupalla samanarvoista kamaa, kuin olet tänne suoltanut. Mutta itselleni kysymys ei ole siitä, vaan pointtina tässä on se, mitä sinulta ollaan kysytty. Ne ovat lähteitä. Ellet suostu niitä esittelemään, niin se on varmasti kaikille ihan ookoo. Mutta mitä hyötyä on heittäytyä lattialle takomaan nyrkkejä ja rääkymään?

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1756 : 22. 06. 2011 16:04 »
Annetahan Pentin olla arvossaan,
missä häneen voi Niskanen sitten rauhassa samaistua
ja ilmeisesti kohtalaisen helposti, koska miehissä
tuntuu noita samankaltaisuuksia riittävän.

Joo, on siinä meillä kaksi varsinaista välkkyä, siis tosi älykköjä ovat-.

Ja sit vielä Suksivasta Penasta erityismainintana:
Pentti luulee aina mitä luulemaan sattuu.
Aikoinaan luuli olevansa Vasa Tidningissä
toimittajana, vaikka todellisuudessa, mitä
Pentti ei aina kykene sisäistämään, olikin
lehdykässä vain Kinnusen pestaama
mainosmyyjä.

Poissa Pentti Suksi

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1757 : 22. 06. 2011 17:05 »
Olin myös toimittajana, tämä huomautus Jaloselle. Riston humeeti sassaroi. Aika ajoin  piti vastata päätoimittajan tehtävistä kun herra oli hulluna juovuksissa. Tein taittohommia, tein sivuja, myin ilmoituksia, tein mainoksia. Se oli rankkaa touhua, yöllä piti kirjoittaa latojalle aamuksi juttuja.  Mutta oli myös hyvä palkkakin. Parempi kuin pohjalaisen toimittajalla.

Matsemanille, huomautan, älä ensinnäkään kopioi tekstejä kuten sinä teet. Aivan suruttomasti ja sitten
kopioit. Historian  kirjoittaminen jos mikä, vaatii luetun ymmärtämistä. Suksi ei mainunnut taas mitään, vaan kertoi Sigridin suulla sistorian tapahtumista. Se oli lainaus. Sigrid kirjoitti veljensä elämäkerran ja tottaki minä sen laitoin  loppuun .

Tässä on pääsi vipahtanut, Eugen ei ollut Vaasalainen. Ei ollut myöskään taiteilija. Siis Suksi on kirjoittanut ja ei ole kirjoittanut???? Miten tällainen on ymmärrettävissä, kumpaa se on tehnyt? Toin julki sen, että hänellä oli tunnettu veli vitsin muodossa ja hän on tosiaankin kirjoittanut veljensä elämäkerran. Sillä sipuli.

Kun se historian  kirjoittaminen on niin helppoa ja ei tarvitse kuin kopioida, niin ole hyvä jatka Vaasa Art cityn historiaa. Koska sinä kykenet arvostelemaan minua, niin silloin sinun  täytyy parempi kuin minä. Siinä on se yksin syy.
Itse kokeneena tiedän, että sontaa luomaan jokainen. MINUN TÄYTYY VIELÄ KERRAN  HUOMAUTTAA, TÄMÄ ON KANSALAISMEDIA, EI AMMATTILAISTEN MEDIA. Jos tämä on Vaasan yliopiston keskustelupalsta, niin silloin ymmärtää että teksteillä on omat perusvaatimukset. Parkkari ei minulle maksa siitä, että kirjoitan tiedekirjoituksen. Sekin sopii, mutta maksaa 100 € per kirjoitus. Kirjoitukseni ovat olleet KERTOMUKSIA.
Tämä ei ole ammattimedia. Koeta saada se päähäsi! Mikä on sinun koulutuspohja?

Älä väitä, että mibnulle  esitetyt  kysymykset olisi olleet  kohteliaita, kaukana siitä.

Minäkin olen ihmisen ja minullakin on oikeus lain ihmisyyteen ja ihmisarvoon. Minua julkisesti solvataan
on minun ihmisarvoni loukkausta.

Kun lainaat tai kopioit, niin tee se oikein  ja oikeasta henkilöstä.

Nyt  näille vihollisilleni huomautan myös Jaloselle. Minä en pyri mihinkään vaikka kuntavaalit tulisi. Ehdottomasti ei, minä en asetu sontatunkioksi. Että voitte jättää myös politikoimisen.

Pentti Suksi
Ihminen

Poissa vaasalainen

• Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • Muista käydä Chatissa
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1758 : 22. 06. 2011 17:05 »
Väännetään tämä nyt vihonviimeisen kerran rautalangasta; kun tv-uutiset kertoo tärkeän uutisen, se saattaa päättyä lauseseen: "Asiasta kertoi ensimmäisenä TS."

Kun minä lainaan blogin etusivulle samana päivänä Pohjalaisessa ollutta uutista, mainitsen aina että "Asiasta kerrotaan Pohjalaisessa tänään".

Kun X.Y kirjoittaa vaasalaisia.info foorumin Art City ketjuun artikkelin AB:stä hänen tulee mainita, että lisää aiheesta saa NN:n kirjoittamasta kirjasta HH. WSOY 1987 ss. 123-134 (jos oikein tarkkoja ollaaan) tai VC:n Pohjalaiseen  xx.xx.xxxx kirjoittamasta artikelista FF-

Lainauksista ja sitaateista säädetään laissa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää. Ei lähteistä kysymisestä pidä loukaantua.  

Jokainen ymmärtää että jostainhan ne vuosiluvut ja muut yksityiskohdat ovat nettiartikeliin tulleet. Kaikki julkaistu asiatieto, joka ei ole itse kaivettu,  on jonkun muun tuottamaa ja siksi tiedon alkuperäisen tuottajan työtä on kunnioitettava mainitsemalla lähde.

Kertomalla lähteet autetaan lukijaa saamaan syventävää tietoa.

Lainaus:
"Sitaattioikeus eli siteerausoikeus on Suomen tekijänoikeuslain 22 §:ssä määritelty tekijänoikeuden rajoitus, jonka mukaan "julkistetusta teoksesta on lupa hyvän tavan mukaisesti ottaa lainauksia tarkoituksen edellyttämässä laajuudessa".
Sitaattioikeutta käytettäessä siteerattava teos ja sen tekijä (alkuperäinen lähde) on ilmoitettava, muutoin siteerausta voidaan pitää tekijänoikeuden loukkauksena, vaikka siteerausoikeuden ehdot muutoin täyttyisivätkin."

Sitaattioikeus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sitaattioikeus

« Viimeksi muokattu: 22. 06. 2011 18:06 kirjoittanut vaasalainen »
Tämä sivusto täytti 8 vuotta 1. helmikuuta 2013.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1759 : 22. 06. 2011 18:06 »
Mitä enemmän Pentti Suksen teksteihin kirjoitetaan vastineita, sitä sekavammaksi mies muuttuu. Tämä ei enää ole normaalia.

Poissa vaasalainen

• Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • Muista käydä Chatissa
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1760 : 22. 06. 2011 18:06 »
Olet oikeassa.  Keskustelu Pentti Suksesta ja lähteistä päättyy tähän. Kaikki aihetta koskevat kirjoitukset Pentin viimeistä vastinetta lukuunottamatta tullaan poistamaan. Eli tilanne rauhoitetaan kahden viikon ajaksi.
Tämä sivusto täytti 8 vuotta 1. helmikuuta 2013.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1761 : 23. 06. 2011 21:09 »
Hessun kans duunattiin tänään (torstaina 23.6.2011) tällanen pätkä ihan valmiiks asti
ja tämän myötä sitten HYVÄÄ JUHANNUSTA kaikille suht normi-ihmisille.

http://www.youtube.com/watch?v=lfvohVVBWRM

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1762 : 24. 06. 2011 05:05 »
Kaunokirjallisesta näkökulmasta katsoen tämäkin Jalosen / Koiviston yhteistuotos alittaa kaikki arvosteluperusteet. Teksti oli kuin puberteetti-ikäisten koulutyttöjen päiväkirjoista napsittua vuodatusta. Kerrassaan ala-arvoinen video, sitä taattua Jalosen laaduttomuutta.  
On mahdotonta ymmärtää, miksi aikuiset miehet viitsivät tällaista tehdä.
« Viimeksi muokattu: 24. 06. 2011 05:05 kirjoittanut Harri Niskanen »

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1763 : 24. 06. 2011 08:08 »
Vähän näyttää sateisen harmaalta tämä juhannusaatto, aivan niin kuin oli sateista alla olevasta linkistä löytyvän videon stillkuvien näpsyttelemisen aikaankin, mutta eipä haittaa moinen ja näin Juhannuksena
toivottavasti sadesää osaltaan vaikuttaa siihen, että hukkumistapauksia ilmenisi vähemmän.

http://www.youtube.com/watch?v=a_e_rjA1j0A

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1764 : 05. 07. 2011 13:01 »

Vaasan Art Cityssä lienee koko ajan jonkinlaista toimintaa. Esim. nyt perjantaina 8.7.2011 sinivalkoinen yhtye Sulo Kallio & Jori Malmstenin Laulut esiintyy Vaasan torilla, päivällä klo 11:30, tosin säänvarauksella. Kulttuurista ja Jorin lauluista kiinnostuneille tämä tieto.

Poissa Pentti Suksi

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1765 : 06. 07. 2011 13:01 »
Täällä on esitrtty tiettyjen henkilöiden taholta erittäin raskaita syytöksiä. Tarkistutin kirjoitukseni koottuna lakimiehellä joka meni läpi. Kysymys karkeistettuna on, että olen syyllistynyt varkauteen ja rikkonut tekijäoikeuslakia. Lakimieheni mukaan näin ei ole tapahtunut. Yhtäkään lainvastaista sitaattia ei löytynyt
eikä laitonta siteeraanista. Kirjoitukset ovat yleisellä tasolla olevia kertomuksia.

Kukaan ei ole pystynyt esittämään väitteittensä tueksi relevanttia tietoa. Se on aika vastuutonta syytellä julkisesti minua valehtijaksi ja varkaaksi. Sille pitää löytyä sellaisia kohtia joihin pystyy itse vastaamaan.
Kirjoitukseni on nyt koottu asiantuntijan tutkittasvaksi, eikä hän ole löytänyt mitään moitittavaa. Hänen kehoituksestaan jatkan kirjoituksiani, mutta en täällä ja alan niitä muokata julkaisu kelpoisiksi. Eli työni jatkuu.
Lukijoille kiitokset mielenkuiinnosta ja teitä oli paljon. Kiitos kannustuksesta.

Pentti Suksi.

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1766 : 06. 07. 2011 14:02 »
Suksen tekstit ovat olleet mielenkiintoisia esittelyjä. Googlettamalla kiinnostuneet saavat runsaasti analyyttisempiäkin tekstejä kaivettua esiin. Monista historian henkilöistä, myös vaasalaisista, on julkaistu biografioita. Jos henkilöhistoria kiinnostaa, niin kannattaa kysellä kirjastosta.
Pentti Suksen teksteihin ei saa tekemälläkään lihaa luitten ympärille, sen verran hauraita ne ovat.

Vahtimestari

• Vieras
« Vastaus #1767 : 06. 07. 2011 14:02 »
Ylläpitäjä kirjoitti näin.
Lainaus
Olet oikeassa.  Keskustelu Pentti Suksesta ja lähteistä päättyy tähän. Kaikki aihetta koskevat kirjoitukset Pentin viimeistä vastinetta lukuunottamatta tullaan poistamaan. Eli tilanne rauhoitetaan kahden viikon ajaksi.

Onko tuossa tekstissä jotain epäselvää?

Keskustelu Pentti Suksesta piti olla päättynyt.  Minun tulisi bannata kirjoittaja Harri Niskanen

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1768 : 06. 07. 2011 15:03 »
No, aiheen rauhoitusaika loppuisi vasta tänä iltana johonkin kellonaikaan. Kyse ei ole niinkään henkilöstä, vaan asiasta, jonka tietty henkilö on tuonut keskustelun aiheeksi. On kovin vaikeaa keskustella ruohonjuuritasolla humanistisisen tutkimusalan asioista sekoittamatta siihen henkilöitä. Ja kun tietty henkilö on tehnyt väärin tiedon lähteiden välitystehtävässä, niin siihen luonnollisesti reagoidaan.
Vaasan palo-osiossa keskutelua on käyty jo monen päivän ajan.

Poissa Asiantuntija

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1769 : 06. 07. 2011 15:03 »
Vahtimestarin poistama viesti.

Varma tapa saada viestinsä pois tai itselleen banni on arvostella vahtimestaria.

Vahtimestari.
« Viimeksi muokattu: 07. 07. 2011 15:03 kirjoittanut Vahtimestari »
Häirikkö, Vastarannankiiski, Verbaaliakrobaatti, kova kapitalisti, kakara, sitaatti hunsvotti, fraasipelle, multipersoona, shakaali, hyeena, jortsu.

Poissa Pentti Suksi

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1770 : 13. 07. 2011 10:10 »
Edelleen olen mukana kulttuurissa. Eilen esitettiin jälleen kerran yleisön toivomuksesta TV 1 tuottama
ykkösdogumentti " Matka isän luo" Olin asiantuntijana kun viime syksynä tehtiin tämä dogumentti elokuva
televisiolle.

Filmi esitettiin viime maaliskuun alussa ja nyt toinen kerta yleisön pyynnöstä .. Filmi kertoo professori Hietamäen elämäkertaa joka oli todella mielenkiintoinen. Oli mielenkiintoista miten käsikirjoituksesta syntyi elokuva.

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1771 : 14. 07. 2011 21:09 »

Tässä nyt pitkästä aikaa tarjoutuu foorumin uskollisille kirjoittajille tilaisuus tankata sielu täyteen henkistä ekoravintoa, suoraan aidosta luonnosta. "Kauneinta on puron vilpittömyys" (Pirjo Lempinen). Olen varma että Matsekin siihen arvioon ylistäen yhtyy.

http://www.youtube.com/watch?v=WPiEnzBkDAE

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1772 : 15. 07. 2011 17:05 »
Tässä aitoa vaasalaiskulttuuria. Kuorokonsertti Miratalossa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZCSOVdUc5Wc&feature=feedu

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1773 : 15. 07. 2011 19:07 »

Miellyttävä kuoro ja esitys. Tällaista katsoo ja kuuntelee mielellään.

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1774 : 16. 07. 2011 15:03 »
Videomylly tuottaa hyvin kun tuulee, muulloin ei mitään. Tämän päivän pieni tuulahdus tuotti tuloksena seuraavan luontohetken runojen parissa

http://www.youtube.com/watch?v=v9p84bVlKT0

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1775 : 31. 07. 2011 19:07 »

Oheisessa videopätkässä professori Hannu Katajamäki pistäytyy Purolan Kirjapihassa. Luonnon helmassa, kesän kauneimpana päivänä, perhoset tanssivat.

http://www.youtube.com/watch?v=PMqD9hbOU5w

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1776 : 08. 08. 2011 15:03 »

Elämä tarvitsee runoa, luontoa, kokkeja ja haudankaivajia. Tässä videossa featuring Hannu Katajamäki. Vaihtelevaa, hauskaa kamaa.

http://www.youtube.com/watch?v=AmOm-xzgT6M

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1777 : 08. 08. 2011 15:03 »
Oli kyllä hyvä fiilis, ku tätä videofilkkaa väsättiin ja aivan sitte joka vaihees.
Joo ja huomatkaa, et täs ei oo yhtään turhaa kokkii, vaan täähä o melkee, ku
joku about hyvä kolminaisuus... vai oliko se pyhä sellainen ?

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1778 : 10. 08. 2011 22:10 »

Vaasassa ei mellakoita. Eivät kaikki ole Vaasassa homepeppuja. Kyllä täälläkin osataan jossakin määrin mennä ulos pitämään hauskaa kaupunkialueella. Ja siihen soveltuu hyvin ranta-ympäristö, tarkemmin sanottuna Faros-alue, kappale kauneinta Vaasaa.

http://www.youtube.com/watch?v=dy39fFNHCtI

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1779 : 15. 09. 2011 13:01 »

Jälkimaininki Taiteiden yön tiimoilta.

http://www.youtube.com/watch?v=jNhYYCxYEVw

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1780 : 18. 09. 2011 12:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=3F-tHKgcahU

Siis, tämän videofilkan myötä kaikille kaikkea hyvää toivottelen.

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1781 : 18. 09. 2011 13:01 »

Tämänkin videofilkan myötä terveisiä, nyt vielä kerran Taiteiden Yön 20-vuotista olemassaoloa muistaen, sillä juhlista jäi aimo kasa hyvää kuvamateriaalia jota olisi sääliä heittää paperikoriin.

http://www.youtube.com/watch?v=5DTjp2aSBqA

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1782 : 24. 09. 2011 19:07 »
Kyllä tässä matkailuvideossa sen verran arttiakin taitaa olla, että sen voi tähänkin loosteriin esille laittaa ja mun mielestä täs on kyllä aika mainio fiilis, jota tukee noi Rivieralla Royn äänittämät paikallismusiikkiotteet.
Paljon sai duunii tehdä, ennen kuin valmista tuli, mutta oli kyllä TAAS ihan kiva tehdäkki.
JEEEEEEEEEEEES ja ny ottaisin mielelläni vaikka lasillisen samppakaljaa, mutta ku ei oo.

http://www.youtube.com/watch?v=H9So4bZ_q88

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1783 : 28. 09. 2011 20:08 »
http://www.youtube.com/watch?v=M93fd0_l8wo

Nykykansanmusiikkia sanan varsinaisessa merkityksessä eli rokkia Vaasan työväenmuseon tiloissa.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti