Oikeestaan mä voinkin nyt lähteä. Mitään muutoksia ei näköjään tullut.
Mutta mikäli tuplanimimerkit poistetaan, jäähyjä aletaan (maltillisesti) käyttämään ja tämä yksi moderaattori vaihtuu. Tulen kunniasanalla heti takaisin. En edes vaihda foorumia, vaan teen jotain muuta.
Täältä ovat lähteneet lähes kaikki poliitikot ja virkamiehet. Hyviä kirjoittajia on lähtenyt ja jokainen ovet paukkuen. Myös nyt minä, lopullisesti. (Osa on tullut välillä takaisin, suurin osa ei.)
Tälle blogille pitää tehdä jotain ratkaisevaa. Moderointi pitää saada sellaisiin käsiin, että kunnallispoliitikot ja virkamiehet keskustelevat täällä pian uudelleen. Ja heitä ei ole helppoa saada takaisin. Erittäin vaativa tehtävä ylläpitäjältä, jopa mahdoton.
Ei reakoinut viime aikaisiin kirjoituksiin mitenkään Tapio Parkkari. Mitäs ootte mieltä, kukahan tätä blogia nykyään ohjaa? Ja mihin suuntaan tämä blogi on Lajusen myötä menossa? Minä lähden, sillä tuo äskeinen ei ollut arvaus. (Osaan siis ainakin tuon verran nähdä tulevaisuuteen.)
Nyt tämä blogi on hiekkalaatikko. Osaksi myös minun syytäni. Sorry.
(Lähinnä kuitenkin aikaisempien nimimerkkieni johdosta.)
Kiitos kaikille kavereille, joita omilla silmilläni katsoan, on ollut paljon. Välillä oli tosi hauskaakin.
Erityiskiitos Tapio Parkkarille ja Jussi Mäntylälle!! Sekä useimmille omalla nimellään kirjoittaville, luonnollisesti Veli-Jussi Pirinen mukaan lukien!

(Heh. Ei ollut minun nimimerkkini.)
Törmäillään. Hyvää Jatkoa!!