Kirjoittaja Aihe: Asiat jotka risuttaa  (Luettu 114759 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa vaasalainen

• Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Muista käydä Chatissa
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Asiat jotka risuttaa
« Vastaus #2030 : 04. 07. 2012 10:10 »
OP perii maksun siitä, että selailet omia maksutapahtumiasi.  Olisiko syytä vaihtaa pankkia?
http://bit.ly/MTi09E
Tämä sivusto täytti 8 vuotta 1. helmikuuta 2013.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2031 : 06. 07. 2012 15:03 »
Olen taas Kelan hampaissa ja 2kk ei ole vielä mikään aika tehdä oikaisua väärään päätökseen joka tuli viikossa, tiedän kesälomat yms. syyt mutta sairas eläkeläinen ei pidä kesälomia ja kyse on ihan pikkujutusta eli rahasta.
Kipu kasvattaa muttei opeta elämään kunnolla.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #2032 : 06. 07. 2012 15:03 »
Olen taas Kelan hampaissa ja 2kk ei ole vielä mikään aika tehdä oikaisua väärään päätökseen joka tuli viikossa, tiedän kesälomat yms. syyt mutta sairas eläkeläinen ei pidä kesälomia ja kyse on ihan pikkujutusta eli rahasta.

Muista kiittää sixpack hallitusta tai ajattele sixpackiä suurella lämmöllä

.

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2033 : 06. 07. 2012 16:04 »
Joo tunteet kuumenee eli lämpöä on, oma lääkärillä ihan silmät kostui ja sanoi ettei voi olla mahdollista. Kolme neurologian ylilääkäriä Vaasa, Tampere, Helsinki, omalääkäri ja fysioterapeutti kirjoitti niin puoltavat lausunnot kuin mahdollista. Kelan eka kanta on ilmeisesti automaattisesti kielteinen heidän erikoislääkäreiden toimesta jotka tuskin edes lukivat paperini ja eivät ole nähneet minua. Nyt sota käydään loppuun asti, kuolemani jota odottavat katkaisee sen mutta minä jatkan. Miten kolmen ylilääkärin lausunto voidaan mitätöidä, ne taitaa olla yli yli lääkäreitä ja näkevät 400km päähän tilan. Nyt ne suututti väärän miehen, tilaan ajan Tampereelle jossa asia tutkitaan. Risutus on nyt lievä sana.

Paikalla AD

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #2034 : 06. 07. 2012 17:05 »
Joo tunteet kuumenee eli lämpöä on, oma lääkärillä ihan silmät kostui ja sanoi ettei voi olla mahdollista. Kolme neurologian ylilääkäriä Vaasa, Tampere, Helsinki, omalääkäri ja fysioterapeutti kirjoitti niin puoltavat lausunnot kuin mahdollista. Kelan eka kanta on ilmeisesti automaattisesti kielteinen heidän erikoislääkäreiden toimesta jotka tuskin edes lukivat paperini ja eivät ole nähneet minua. Nyt sota käydään loppuun asti, kuolemani jota odottavat katkaisee sen mutta minä jatkan. Miten kolmen ylilääkärin lausunto voidaan mitätöidä, ne taitaa olla yli yli lääkäreitä ja näkevät 400km päähän tilan. Nyt ne suututti väärän miehen, tilaan ajan Tampereelle jossa asia tutkitaan. Risutus on nyt lievä sana.
Tuohan ihan normaalia, lääkäreitä, varsinkin sellaisia jotka saavat kuolleetkin eloon löytyvät Kelan listoilta.
Itselläni ainakaan ei ole edes löytynyt kyseiselle kummajaiselle edes nimeä.
Itse epäilen että kyseessä on pellelääkärit, pyysin jo Valvirankin tutkimusta epäilyjeni toimesta.
niin ja Suomessa ihmetellään ihmisten henkistä huonovointisuutta.

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2035 : 06. 07. 2012 17:05 »
Otan yhteyttä potilasasiamieheen kun vii meksi sanottiin että jos teen valituksen eräästä lääkäristä niin se on neljäs ja veljeskunta johtokunnassa ei pysty enään puolustamaan ja ymärti lähteä itse, toivottavasti ei Tampereelle ja jos niin menen mehiläiseen. Tässä ei ole mitään epäselvää eikä vilpin mahdollisuutta kun Ranskan patologi on kirjoittanut lausunnon. Odotetaan huono päivä ja meen piipaa auotolla akuuttiin enkä edes yritä nousta vaan kusen alleni ja sanon harkitsevani itsemurhaa, aseet on multa kadonnut hyvään talteen mutta kipeenä en voi muistaa minne. Noustaan siitä jaloille niin muistikin paranee ja lääkäri toteaa taas kerran että kykenen hallitsemaan itseni ja aseet. Mä oon liian vanha kettu tuohon leikkiin, mä voitan.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2036 : 11. 08. 2012 21:09 »
Vaasan sairaalassa mättää
tosi moni asia, mutta kyllä
sielläkin aina välistä sattuu
aivan hyvääkin hoitoa saamaan.

Mutta voi JUMA, kuinka monessa jutussa
osaavatkaan siellä töpeksiä.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2037 : 11. 08. 2012 21:09 »
Risuttaa asiantuntemattomuus ja
varsinkin jos ja kun tällaista ilmenee
asiantuntijaa esittävien tietämättömien
puuhailuissa.
Ja tää nyt oli sitten lähinnä osoitettu
kaiken muailman netti-, video-, taide-, ja kulttuurihörhöille
sekä sun sellaisille yhdistystaulapäille, että runoilijaretkuille,
virkamiestolloille plus blogityhmille, virkapapeille, lahkolaisille,
poliitikkoja, fanattikkoja ja turhia viherpipertäjiä unohtamatta.
« Viimeksi muokattu: 11. 08. 2012 21:09 kirjoittanut Risto Jalonen »

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2038 : 11. 08. 2012 21:09 »
Välistä risuttaa asiattomuus,
mutta ei kuitenkaan siinä määrin
kuin mitä risuttaa tekopyhyys.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2039 : 20. 08. 2012 15:03 »
Ottaa suunnattomasti koteloon kaikki
virkamieskunnan töpeksinnästä johtuva turha kulutus.
Nuo hukkaan heitetyt verorahat joilla olisi jotain
hyödyllistäkin voinut tehdä.

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2040 : 20. 08. 2012 15:03 »
Mulle sanottiin sairaalassa että voin kepeillä hieman ulkoilla mutta en saa sukkia jalkaan ku ei taivu ja nuoraput (luhtitalo kerros 2) ja voin hieman pissittää siinä samalla koiraa. Sanoin että mun koira kun näkee siilin niin puolikuristavalla pannalla vetää nelivetosen auton niin että motti käy väärinpäin. Paripäivää sitten Simo siili tuli näköpiiriin niin emäntä tajusi pudottaa flesin ja kohta koira takasin siili suussa ja ilme et tänään syödään lihaa, ei haavaakaan kun sovittelee hampaansa ku siili menee palloksi ja sitten kunnon ravistus. Meneppäs selkä murtuneena keppien kanssa 47 kilosen Dopermanni pojan kanssa pisulle. Siis risuttaa kun sairaalassa ei osata kysyä onko kaksikiloinen fifi vai koirien kuningas.

Poissa Risto Jalonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2041 : 20. 08. 2012 17:05 »
Ai schäferistäkö puhut, kun mainitsit koirien kuninkaan ?
Nimittäin sehän se kunkku on.

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2042 : 20. 08. 2012 17:05 »
Meidän koira syö aamupalaksi yhden schäferirin ottaa pannan leluksi, ne ei ole koirien kuninkaita. Jos pubin portsarinarotvailer niin Dopermanni istuu puku päällä sisällä ja maistelee viiniä. Mikä näyttää hyvälle ulosottomiehen päällä, no musta Dopermanni tietenki. Risuttaa ku Ristokaan ei tiedä koirista mitään paimenkoira joka painaa hännän ales ku näkee reilut tuumaset kulmurit kuninkaalla jonka ainoa tehtävä on suojella omistajaansa.

Poissa vito

• Aktiivi vaikuttaja
    • Profiili
    • nettisivulle.fi
« Vastaus #2043 : 20. 08. 2012 20:08 »
Ei kyllä nyt Henry olet pahasti satuttanut pääsi kun tuollaisia höpiset.. kyllä tällä kertaa Risto puhuu vähän, mutta asiaa. schäfer on koirien kingi ja doopermanni on lähinnä vinttikoira. Uskon että se on RKP:n aivopesua jos joku väittää toisinpäin.
meidän sakemanni ei edes syö doopermanneja koska ei niissä ripakintuissa ole mitään syömistä. :)
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".

Poissa Niiskutti

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #2044 : 27. 11. 2012 12:12 »

Poissa Henry Eklund

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2045 : 27. 11. 2012 13:01 »
Tervetuloa Vito hieman pökkimään mua, lampaita painentava karvaturri muka uhka. Ne ei osaa ees murista niin että asia tulee selväksi, mitä ny tyhjää haukkuvät omistajan seläntakana. Siksi poliiseillakin on niitä kun eivät pysty koiraa hallitsemaan, mutta elä uskossa et paimenkoira on paras näihin hommiin. Hienosti koulutettuja olen kyllä nähnyt.

Poissa vito

• Aktiivi vaikuttaja
    • Profiili
    • nettisivulle.fi
« Vastaus #2046 : 27. 11. 2012 16:04 »
Sundomilaisia risuttaa:
http://www.vasabladet.fi/Story/?linkID=217443

Piti oikein googlen translatea käyttää kun ei tuosta mitään ymmärtänyt. mutta nyt ymmärrän... kiitos google

tässä käännettynä jos jollain muullakin ei tuo ruotti luista
Lainaus
vahva vilkkuu
valo ärsyttää

Julkaistu 27 marraskuu 2012 klo. 7:17. Päivitetty 27 marraskuu 2012 klo. 07:31

VASA.Tuulivoimala Sundom on vahva taskulamppu. Stefan Enegren, joka asuu lähellä tehtaan, sanoo häiriintyy sekä valon ja äänen turbiinin.

Lehden web uutinen on vain tillgänligt niille, jotka ovat Media +-tilin ja kirjautunut. Luominen Media +-tili on ilmainen ja voit tehdä sen yksinkertaisesti klikkaamalla alla olevaa linkkiä.

Media + tilin avaa monia mahdollisuuksia sinulle. Tämän login voit lukea www uutisia, kommentoida artikkeleita yksinkertaisesti tilata lehden digitaalisesti jne.

Ja Henrylle voin sanoa että susikoira ei hauku, vaan keskustelee sivistyneesti kanssamme. se on kato tää evoluutio ollu suopeampaa toisille roduille. :)
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #2047 : 27. 11. 2012 17:05 »
Sundomilaisia risuttaa:
http://www.vasabladet.fi/Story/?linkID=217443

Piti oikein googlen translatea käyttää kun ei tuosta mitään ymmärtänyt. mutta nyt ymmärrän... kiitos google

tässä käännettynä jos jollain muullakin ei tuo ruotti luista
Lainaus
vahva vilkkuu
valo ärsyttää

Julkaistu 27 marraskuu 2012 klo. 7:17. Päivitetty 27 marraskuu 2012 klo. 07:31

VASA.Tuulivoimala Sundom on vahva taskulamppu. Stefan Enegren, joka asuu lähellä tehtaan, sanoo häiriintyy sekä valon ja äänen turbiinin.

Lehden web uutinen on vain tillgänligt niille, jotka ovat Media +-tilin ja kirjautunut. Luominen Media +-tili on ilmainen ja voit tehdä sen yksinkertaisesti klikkaamalla alla olevaa linkkiä.

Media + tilin avaa monia mahdollisuuksia sinulle. Tämän login voit lukea www uutisia, kommentoida artikkeleita yksinkertaisesti tilata lehden digitaalisesti jne.

Ja Henrylle voin sanoa että susikoira ei hauku, vaan keskustelee sivistyneesti kanssamme. se on kato tää evoluutio ollu suopeampaa toisille roduille. :)

Paremmin tulee ymmärretyksi kun valitsee kääntäjä kieleksi englannin

Strong flashing
light irritates

"Published 27 november 2012 at. 7:17. Last Modified 27 november 2012 at. 07:31

VASA. The wind turbine in Sundom has a strong flashlight. Stefan Enegren, who lives near the mill, says he is disturbed by both light and sound from the turbine."

www.vasabladet.fi/Story/?linkID=217443

.