Kirjoittaja Aihe: Öjberget  (Luettu 7031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kamaroudari1

• Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Öjberget
« Vastaus #35 : 20. 02. 2012 19:07 »
Mistähän Öjbergetillekin otettaisiin se tarvittava valvojien pataljoona, joka katsoisi perään, jotta lasketaan vain hoidetuista rinteistä. Kautta aikojen on hakeuduttu puiden ja kivien väliin tekemään omia reittejä. Ikävää vain, kun vahingon sattuessa syyllisiä, lähes poikkeuksetta, haetaan toimitsijoista. Harrastamaan ollaan lähdetty omatoimisesti, omalla vastuulla, ja aina joskus suhtaudutaan väheksyen rinnesääntöihin.

vanki

• Vieras
« Vastaus #36 : 21. 02. 2012 08:08 »
Tarkoitin että spr:n ensiapu voisi olla aktiivinen osapuoli ja onhan varmaan muitakin yhdistyksiä jotka
olisivat hommaan sopivia.  Veteraanina Kamaroudari, käy kokeilemassa vöyrin mäkeä.

Poissa kamaroudari1

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #37 : 21. 02. 2012 13:01 »
Ajatuksesi on kunnioitettavan hieno. Talkoilla tänä päivänä justiin mikään ei toteudu, ja rahoittajaa tuskin löytyy touhulle joka ei anna tuottoa pääomalle.

Poissa kamaroudari1

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #38 : 06. 03. 2012 20:08 »
Loistavan kaunis kevät-talvinen päivä Öjbergetillä tänään. Priimakuntoisissa rinteissä sai laskea lähestulkoon yksin, vaikka keskuksessa oli kaksi koulullista ulkoilijoita. Hissijonoa kyllä riitti silmänkantamattomiin. Mutta tuo kapasiteetti!
On kyllä mentävä puihin lupauksessa laskea laudalla mäet vielä 8 kymppisenä. Vähän pitemmillä ja löysemmillä suksilla onnistuu käännökset ihan entiseen malliin. Nykymallisilla carvermalleilla tekonivelet polvissa antoivat merkkejä. Lautaa ei lonkat hyväksyneet alkuunkaan, jotta sille saa sanoa hyvästit.
Hienoa kuitenkin, kun noissa rinteissä suksillakin saa täyden laskunautinnon.

vanki

• Vieras
« Vastaus #39 : 06. 03. 2012 21:09 »
Meikäläinen on innostunut Vöyrin hiihtokeskuksesta, olen tänä talvena käynyt siellä tosi paljon, Öjbergetin hissijonot kun jotenkin vain alkoi tympiä. Olen ihan saman huomanut carvereilla ja siksi käytän nyt pelkästään noi 20 vuotta vanhat Rossarit, suorat reunat mutta kantit kyllä puree sen mitä tässä iässä tarvii, tuo 10 v ikäeroa kamaroudariin tietysti kertoo että minulla yleiskunto on heikompi, ja minun ei tarvitse hyvästelle lautaa koska en sitä yrityksistä huolimatta oppinut rakastamaan, jotain hyvää sentään. Hyviä laskukelejä kansalle!