Kirjoittaja Aihe: sosiaalidemokraatit  (Luettu 16161 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: sosialidemokraatit
« Vastaus #105 : 20. 12. 2011 18:06 »
Sureminen ja kunnioittainen on kaksi eri asiaa, sossut ovat kunnostautuneet hyvin myös tuolla kunnioittamisen saralla mm. DDR:n diktaattorin kynkässä kunioittamistaan osoittaen.

Pilapiirtäjä Rantaa lainatakseni ”hassua että provosoidutaan tuolla tavalla”. ;-)

Oikeastaan kai persukansanedustajat esittivät  sarkasmin keinoin saman asiasisällön mitä Tuomioja. Vahinko vaan ettei Risto ollut juttua lukenut, vaan kiiruhti mollaamaan Tuomiojaa. Ja herkkoo aina kaikuna perässä.

Oman muistikuvani mukaan, näiden Itä-Euroopan kommunistipuolueiden vallanpitäjiin suhtauduttiin asiallisen ja viileän kunnioittavasti, kuten valtionpäämiehiin kuuluukin suhtautua, ovat he sitten mitä aatesuuntaa hyvänsä. Koskaan en ole kuullut kenenkään demarin heidän aatettaan kunnioittaneen.  

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
Vs: sosiaalidemokraatit
« Vastaus #106 : 20. 12. 2011 18:06 »
Kyllä aallot ovat vieneet Halosen emännöimän tunnustamiskomitean mennessään, iso luuta on käynyt ja vienyt koko DDR:n ja jäljelle on jäänyt se toinen Saksa jota silloin ei olisi Halosen jengin mielestä tunnustaa samaan aikaan vaan myöhemmin jos silloinkaan.
veritas odium parit.

Poissa toisen luokan kansalainen

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #107 : 20. 12. 2011 18:06 »
Hongiston kritiikin kohteena on se, että veroa joutuvat maksamaan nekin, jotka eivät televisiota katso. Tiedä sitten, haluaako hän tässä puolustaa lestadiolaisia vai ryhmätoveri Hakkaraista, kummatkaan eivät tiettävästi katso televisiota. Uskonlahko tulee enemmän mieleen Hongiston kirjoituksesta, koska hän haluaa ottaa vertauksen kirkollisveroon.

Kun Kivimäen vuodatuksia lukee , ei voi kuin ihmetellä miten kirjoituksissa paistaa läpi miehen täydellinen kyvyttömyys asettua toisen ihmisten asemaan. Se mikä on sopivaa ja edullista hänelle ja hänen Facebook kavereille, pitäisi olla sopivaa koko kansalle. Paitsi tietysti jotkut uskonlahkot, joiden jäsenille Kivimäki ei selvästi anna kummoista ihmisarvoa.

Kivimäki ei keksinyt muita ilman TV:tä eläviä kuin Hakkaraisen ja lestidiolaiset. Itse voin heti mainita kymmentuhatpäisen eläkeläisten joukon, jotka eivät omista TV:tä eivätkä maksa TV-lupaa. Koska tiedän, että Kivimäeltä (tyypillisen AY-jyrän tavoin) puuttuu kaikenlainen empatia ja myötäelämisen kyky,  en voi ehdottaa, että Kivimäki katsoisi joskus mitä YLE:n TV-kanavat tarjoavat yli 85 vuotiaille ja vielä vähemmän yli 95 vuotiaille, jotka asuvat omassa asunnossa ja jotka nyt pakotetaan lohkaisemaan merkittävä osa pienstä eläkkeestä YLE:n  hyväpalkkaisille puoluepropagandan pakkosyöttäjille.

Esimerkiksi TV2:n ohjelmistoa aiotaan rukata radikaalisti. Perusteluna on ilmoitettu halu nuorentaa kanavan yleisilmettä ja hankkia lisää nuoria katsojia. Iäkkäiden on vaikea seurata edes YLEn radiokanavia, koska toimittajien nopea puhetulva on heille liikaa. Niin, onhan siellä kerran päiviässä parin minuutin selkouutiset. Siinä suurin piirtein kaikki, mitä YLEllä on tarjota puheohjelmien puolella  monelle yli 85 vuotiaille. Sen päälle muutama musiikkiohjelma, jotka lähetetään viikonloppuisin ja aikaisin aamulla.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #108 : 20. 12. 2011 19:07 »
Tokaluokkalaisen mielestä hänen tuotoksensa ovat asiapitoisia ja minun vuodatuksia. :-)  Jospa jättäisit sentään facebook-kaverini näistä moitteistasi ulos.

Mitä tulee omaan suhtautumiseeni tähän Ylen veroon, olen huomannut että se on tällä istuntokaudella ensimmäinen asia, jonka koko eduskunta oppositioineen on hyväksynyt. Empatiaa siis puuttuu siinä tapauksessa muiltakin kuin minulta.

Kuten aikaisemmin kirjoitin, maksamme monia muitakin veroluontoisia korvamerkittyjä maksuja, joiden tuotosta läheskään kaikki eivät pääse nauttimaan.

On totta, etten juurikaan tunne kotona asuvia vanhuksia, joilla ei olisi televisiota. Jos tuntisin, hommaisin yhdessä sukulaisten kanssa sellaisen pikaisesti. Itse asiassa monelle tuntemalleni vanhukselle se on ehkä kaikkein suurin yksittäinen huvi ja yksinäisyyden karkottaja.
Heillehän tämä järjestelmä on selkeä parannus, kun jatkossa maksut kaikille yksin asuville pienenevät. Alle  7 813 euron vuosituloisilta (651,08 € / kk) ei maksua peritä ollenkaan ja sen jälkeen 0,68 %  21 875 (1822, 92 €/ kk) euron tuloihin saakka. Sen jälkeen maksu on tuo 140 € / vuosi, kun se nyt on ollut  252 euroa ja siihenkin olisi tullut normaali inflaatiokorotus. Ratkaisu on siis mitä suuremmassa määrin sosiaalisesti oikeudenmukainen.

http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2011/12/nain_yle-vero_maaraytyy_3109456.html

Lähes jokainen eduskunnan budjettikeskustelussa puhunut kansanedustaja onnitteli maanantaina viestintäministeri Krista Kiurua (sd) Ylen rahoitusratkaisusta.
Yhden epäkohdan löysi perussuomalaisten Ari Jalonen. Hän sanoi, että Yle-maksu voi nousta isoksi perheissä, joissa aikuinen lapsi – tai ehkä useampikin – asuu vielä kotona, ja palkannauttijoita on taloudessa enemmän kuin kaksi.
Jalosen mukaan tällainen tapaus voi olla, kun aikuinen lapsi huolehtii vanhemmistaan näiden kotona.
Kiurun mukaan valiokuntakäsittelyssä arvioidaan, voiko näissä tapauksissa jonkinlainen huojennusmenettely tulla kysymykseen. Hänen mukaansa näidenkin perheiden Yle-vero jää alle 300 euron vuodessa.

Kumma kyllä edustaja Hongisto ei näytä käyttäneen puheenvuoroa, ehkä hänestä oli parempi vaikuttaa Pohjalaisen mielipidepalstalla.

http://www.hs.fi/politiikka/Viestint%C3%A4ministeri+sai+Yle-maksusta+kiitokset+eduskunnalta/a1305551752366

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #109 : 20. 12. 2011 19:07 »
Monelta sossulta puuttuu kyllä kyky asettua toisen ihmisen asemaan, ja se johtunee vallan mukana tulleesta vauhtisokeudesta kun on päästy rääpimään ja hääräämään liian kauan . Jorma herra on kai vitsikkäällä tuulella kun pyytää jättämään hänen facekaverit ulos moitteista , kun nyt kuitenkin muistetaan kuinka itse on mies kääntänyt ja vääntänyt toisten facekavereilla. Kohtelemalla ja katselemalla toisia ihmisiä samalta tasolta pärjää jo hyvin , ongelmia tulee jos alkaa katselemaan toisia alaviistoon.
veritas odium parit.

Poissa PiisKa

• Kansalaisaktiivi
    • Profiili
« Vastaus #110 : 20. 12. 2011 19:07 »
Yllätys että tuo "kettutyttö" Ville Ranta mainittiin täällä , tais ollakkin sossu eikä piiperö......
No odotin sitä tuonne Perussuomalaisten topicciin ........... Jortsun "kynästä" tietenkin.
ootsä "kova" ;).

Huilaa välillä kun joulukin tulee.........

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #111 : 20. 12. 2011 19:07 »
On totta, etten juurikaan tunne kotona asuvia vanhuksia, joilla ei olisi televisiota. Jos tuntisin, hommaisin yhdessä sukulaisten kanssa sellaisen pikaisesti. Itse asiassa monelle tuntemalleni vanhukselle se on ehkä kaikkein suurin yksittäinen huvi ja yksinäisyyden karkottaja.

Miksi hommaisit TV-vastaanottimen vanhukselle, joka ei sellaista halua katsoa ja joka sulkee sen heti (pois päältä huutamasta) Ongelma tässä on se, että TV:stä ei kerta kaikkiaan tule mitään sellaista, jota vanhus haluaa katsoa. YLE kun ei lainkaan huomioi ohjelmistossaan tätä koko ajan kasvavaa yli 85-vuotiaiden ryhmää.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #112 : 20. 12. 2011 20:08 »
Monelta sossulta puuttuu kyllä kyky asettua toisen ihmisen asemaan, ja se johtunee vallan mukana tulleesta vauhtisokeudesta kun on päästy rääpimään ja hääräämään liian kauan . Jorma herra on kai vitsikkäällä tuulella kun pyytää jättämään hänen facekaverit ulos moitteista , kun nyt kuitenkin muistetaan kuinka itse on mies kääntänyt ja vääntänyt toisten facekavereilla. Kohtelemalla ja katselemalla toisia ihmisiä samalta tasolta pärjää jo hyvin , ongelmia tulee jos alkaa katselemaan toisia alaviistoon.

Tokaluokkalainen kyseenalaisti farisealaisesti kykyni asettua toisten asemaan. Helin tapansa mukaan pisti paremmaksi ja yleisti sen vielä kaikkiin demareihin. Teillä persuilla on ihmeellinen uskomus omasta ylivertaisesta kyvystänne asettua toisten asemaan, vaikka tosiasiassa samanlaisia tasamaan tallaajia te olette meidän muiden kanssa.

Jos Helin liityt valtakunnallisesti tunnettujen muualla Suomessa asuvien kaveriksi, joidenka tuttava et muuten ole, tarkoittanee se jonkinlaista poliittista kannanottoa. Eri asia on jos kysymys olisi vaikkapa vaasalaisesta henkilöstä. Tästä nyt pääosin on kyllä kirjoittaneet muut kuin minä, toki minäkin tuon allekirjoitan. En minä kuitenkaan sinun kannanottojesi takia lähtisi Jussi Halla-ahoa tai Olavi Mäenpäätä syyllistämään.

Mutta sinähän Helin olet muutenkin halunnut viestittää forumin kotisivullasi kulloisestakin mieltymyksestäsi. Pro-Vaasan ehdokkuuden jälkeen viestitit Muutos 2011 puolesta. Sitten kielsit siirtyneesi persuihin ja nyt se on kuitenkin kotisivusi.

Yllätys että tuo "kettutyttö" Ville Ranta mainittiin täällä , tais ollakkin sossu eikä piiperö......
No odotin sitä tuonne Perussuomalaisten topicciin ........... Jortsun "kynästä" tietenkin.
ootsä "kova" ;).

Huilaa välillä kun joulukin tulee.........

Lajusen esimerkkiä noudattaen käytän itsesensuuria. Nimimerkki ei edes ansaitse tulla kommentoiduksi.

Miksi hommaisit TV-vastaanottimen vanhukselle, joka ei sellaista halua katsoa ja joka sulkee sen heti (pois päältä huutamasta) Ongelma tässä on se, että TV:stä ei kerta kaikkiaan tule mitään sellaista, jota vanhus haluaa katsoa. YLE kun ei lainkaan huomioi ohjelmistossaan tätä koko ajan kasvavaa yli 85-vuotiaiden ryhmää.

Tunnen monta yksin asuvaa vanhusta, myös yli 85-vuotiasta, mutta he katsovat kyllä mielellään televisiota ja kuuntelevat myös radiota. Sitä paitsi eihän mikään estä heitä katsomasta muita kun Ylen kanavaa. Tiedän myös usean vanhuksen tuijottavan näitä saippuasarjoja, kuten kauniit ja rohkeat tai salkkareita. Omassa perhepiirissä molempien vanhemmat asuvat yksin ja ovat molemmin puolin 85-ikää. He ovat eri sukupuolta ja katsovat eri ohjelmia. TV on kuitenkin käytännössä aina päällä ja he pitävät sitä ehdottomasti tärkeimpänä ajankuluna.

Vaikka löytyisikin joku määrä vanhuksia, jotka eivät TV: stä tai radiosta piittaa, on niiden määrä joille Ylen uudistus tuo parannusta moninkertainen.
« Viimeksi muokattu: 20. 12. 2011 20:08 kirjoittanut Jorma Kivimäki »

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #113 : 20. 12. 2011 21:09 »

Vaikka löytyisikin joku määrä vanhuksia, jotka eivät TV: stä tai radiosta piittaa, on niiden määrä joille Ylen uudistus tuo parannusta moninkertainen.

Jos nämä tuntemasi 85v-vanhukset katselevat mielellään TV:tä, niin tokihan he ovat myös maksaneet TV-luvan? Heistähän tässä ei keskusteltu vaan niistä, jotka eivät valitä TV-ohjelmista eivätkä välitä omistaa koko laitetta. Sellaisia ihmisiä on oikeasti tässä maassa ja paljon. Olen esimerkiksi istunut muutaman kerran eräässä paikassa , jossa on tyypillisesti näitä yli 85 vanhuksia. Hoitohenkilökunta pakottaa heidät istumaan päivähuoneessa kovalla teholla pauhaavan TV:n vieressä. Kerrankin siinä istui pyörätuolissa erittäin vihainen nainen, joka käski sulkea TV:n koska sieltä tulee "pelkkää roskaa".

Poissa jali

• Aktiivi vaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #114 : 20. 12. 2011 21:09 »
nyt on kaksi keskusteluosiota missä keskustellaan politiikasta perussuomalaiset ja tämä.
Onko kokoomus,niin hajuton ja mauton ja tunteita herättämätön puolue ettei kukaan ole avannut siitä keskustelua ja se on sentään valtapuolue suomessa.
Hyvä että viimein saatiin yle maksu päätökseen.Olisi ollut jo edellisen viestintäministerin heiniä,mutta ei saanut aikaiseksi olikin ylivoimaisesti huonoin ja heppoisin ministeri edellisessä hallituksessa.
En kyllä tunne kuin television suurkuluttaja vanhuksia.En väitä etteikö muunlaisiakin voisi olla olemassa.
On se vaan oikeudenmukaista kun nyt jokainen joutuu maksamaan yle maksun oli,niin paljon vapaamatkustajia ennen.

Poissa Original Wiik,

• Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
« Vastaus #115 : 21. 12. 2011 04:04 »
YLE-vero on täysin asiaton ja epäoikeudenmukainen. Ja se osoittaa jälleen kerran,  kuinka mielivalta suomessa toimii.  Yksilöiden erilaisuutta ei hyväksytä,  saatika tueta millään tavalla.  Sosialiremokratia on edelleen voimissaan, koska se on tarttunut kaikkiin puolueisiin enemmän tai vähemmän.

Olen erittäin pettynyt siihen että taas saan maksaa raakimman jälkeen lisää veroja, joista ei minulle itselle,  tai jälkeläisilleni ole mitään hyötyä.

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #116 : 21. 12. 2011 07:07 »
(Mutta sinähän Helin olet muutenkin halunnut viestittää forumin kotisivullasi kulloisestakin mieltymyksestäsi. Pro-Vaasan ehdokkuuden jälkeen viestitit Muutos 2011 puolesta. Sitten kielsit siirtyneesi persuihin ja nyt se on kuitenkin kotisivusi. )
Tässä Jorma herra taas söpertelee ja näyttää kuinka ulkona on asioista, noihin aikoihin sinä huonolla meediointi kyvyilläsi vihjailit minun olevan persujen jäsen ja koska en sitä noihin aikoihin ollut niin luonnollisesti kielsin sen . Jos kirjoitan , että monelta sossulta puuttuu joku kyky niin sehän ei tarkoita kaikkia.

veritas odium parit.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #117 : 21. 12. 2011 09:09 »
(Mutta sinähän Helin olet muutenkin halunnut viestittää forumin kotisivullasi kulloisestakin mieltymyksestäsi. Pro-Vaasan ehdokkuuden jälkeen viestitit Muutos 2011 puolesta. Sitten kielsit siirtyneesi persuihin ja nyt se on kuitenkin kotisivusi. )
Tässä Jorma herra taas söpertelee ja näyttää kuinka ulkona on asioista, noihin aikoihin sinä huonolla meediointi kyvyilläsi vihjailit minun olevan persujen jäsen ja koska en sitä noihin aikoihin ollut niin luonnollisesti kielsin sen . Jos kirjoitan , että monelta sossulta puuttuu joku kyky niin sehän ei tarkoita kaikkia.

Risto Helin puhuu jälleen pahasti muunnettua totuutta. Ensinnäkään en ole koskaan missään kirjoittanut tai edes vihjaillut sinun olevan perussuomalaisten jäsen.

Olen kyllä puhunut perussuomalaisista puolueenasi viime tammikuussa SMP (persujen edeltäjä) keskustelun yhteydessä. Silloinhan asia oli jo täysin selvä kaikille täällä kirjoittaville. Silti katsoit aiheelliseksi vakuuttaa, ettet ole tietääksesi minkään puolueen jäsen. Siihenkin tyydyin vain toteamaan, ettei asialla ole merkitystä keskusteltavaan aiheeseen. Keskustelu löytyy perussuomalaisten sivulta 6 alusta lukien.

Sinut muuten yhdistettiin persuihin jo toukokuussa 2009, koska pyörit heidän puoluekokouksensa tietämillä Seinäjoella. Asian taisi julkistaa Pohjalainen ja siitä keskusteltiin aikanaan täälläkin jo poistuneessa Pro Vaasa osiossa. Kielsit silloinkin asian kertomalla, että voihan sitä vapaassa maassa olla missä haluaa, eikä sen tarvitse mitään tarkoittaa. Sitä ennen talvella 2009 oli profiilissasi kotisivuna Muutos 2011.

Ei sinun puoluekantasi seuraamiseen mitään meditaatiokykyjä ole tarvinnut. Siihen on riittänyt ihan normaali asioiden seuraaminen. Silti sinä olet aina tarvittaessa halunnut ”näätämäisesti” korostaa että voihan asia olla toisinkin.

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #118 : 21. 12. 2011 09:09 »
Jorma herra haluaa käsittää tahallaan väärin , olethan monasti esittänyt joitain henkilöitä persuiksi vasten parepaa tietoa asioiden todellisesta laidasta. Tuotakoon se nyt vielä kerran esille tuo toukokuu -09, olin Seinäjoella pisnistapaamisessa ja samoihin aikoihin olivat perussuomalaiset tuossa torilla missä istuin kahvilla.
veritas odium parit.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #119 : 21. 12. 2011 09:09 »
Jorma herra haluaa käsittää tahallaan väärin , olethan monasti esittänyt joitain henkilöitä persuiksi vasten parepaa tietoa asioiden todellisesta laidasta. Tuotakoon se nyt vielä kerran esille tuo toukokuu -09, olin Seinäjoella pisnistapaamisessa ja samoihin aikoihin olivat perussuomalaiset tuossa torilla missä istuin kahvilla.

Niin mitä sinun tapauksessasi olen käsittänyt väärin ?  

Meinaatko, että Juuseppi-Rasvattu Ajatus-toisen luokan kansalainen ei ole perussuomalainen samalla tavalla kuin et sinäkään ole ollut vaikka olitkin ?

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #120 : 21. 12. 2011 09:09 »
Tähän mieheen ei sitten mikään teksti mene perille, noina ajankohtina kun olet vihjaillut minun olevan persujen jäsen niin en ole sitä ollut. Nyt olen ollut hivenen aikaa ollut Perussuomalaisen puolueen jäsen , meniköhän jakeluun.
veritas odium parit.

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #121 : 21. 12. 2011 09:09 »
En kyllä tunne kuin television suurkuluttaja vanhuksia.En väitä etteikö muunlaisiakin voisi olla olemassa.
On se vaan oikeudenmukaista kun nyt jokainen joutuu maksamaan yle maksun oli,niin paljon vapaamatkustajia ennen.

TV-vastaanotinta ei-omistavien kotitalouksien osuus on noin 7-9%. Epäilemättä eläkeläiset (60-80v) katsovat TV:tä muita suhteellisesti enemmän, koska esim. nuoret käyttävät internettiä ja muita uudempia medioita.

Mutta kun puhutaan ikäluokasta yli 85v, niin jo joka toinen yli 90 vuotias nainen sairastaa jonkin tason dementiaa. Tuossa vaihessa kyky seurata TV:n saippuasarjoja alentuu merkittävästi. Samoin heikentyvä kuulo ja näkykyky vaikuttavat asiaan.

Nyt kun nämäkin ihmiset laitetaan YLE:n maksumiehiksi, vähintä mitä voi vaatia, on että vanhuksille perustetaan oma radiokanava, jossa soitetaan heille tuttua musiikkia ja puhe sellaisella nopeudella ja selkeydellä, että vanhus voi sen ymmärtää.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #122 : 21. 12. 2011 09:09 »
Tähän mieheen ei sitten mikään teksti mene perille, noina ajankohtina kun olet vihjaillut minun olevan persujen jäsen niin en ole sitä ollut. Nyt olen ollut hivenen aikaa ollut Perussuomalaisen puolueen jäsen , meniköhän jakeluun.

Jakeluun on mennyt jo aikoja sitten, että olet persu. Jäsenyydestä en ole koskaan vihjaillut. Eikä se muutenkaan merkitse oikeastaan muuta kuin tiettyä muodollisuutta asialle. Nyt sekin on sitten sinetöity.

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #123 : 21. 12. 2011 10:10 »
Meinaatko, että Juuseppi-Rasvattu Ajatus-toisen luokan kansalainen ei ole perussuomalainen samalla tavalla kuin et sinäkään ole ollut vaikka olitkin ?

Puoluekantani näyttää kiinnostavan Kivimäkeä aivan suunnattomasti, koska hän palaa aiheeseen yhä uudelleen. Voin kertoa, että pelkästään 2000-luvulla olen äänestänyt kolmea eri puoluetta, ja sen lisäksi Pro Vaasan Veikko Siltasta. Nyt jo edesmennyt. R.I.P.

Äänestin viimeksi  perussuomalaista, mutta seuraavissa vaaleissa kepun ehdokas on todennäköisin.  Luokittelen itseni liikkuvaksi äänestäjäksi. En ole hirttänyt itseäni eliniäksi yhden puolueen ajatteluun tai puolustamiseen, koska osaan itse muodostaa  omat mielipiteeni.

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #124 : 21. 12. 2011 10:10 »
Jorma herralla on kova halu ns. knullata nurkan takaa, kurkkia sellaisiin paikkoihin mistä taasen haluaa pitää muut poissa. Uskomattoman hyvät meedion kyvyt tarvitaan niimerkkien sekaviin vihjailuihin ,ja liittämällä nimimerkin haltijan johonkin tietämättä kuka merkin takana todellisuudessa on.
veritas odium parit.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #125 : 21. 12. 2011 11:11 »
Uskomattoman hyvät meedion kyvyt tarvitaan niimerkkien sekaviin vihjailuihin ,ja liittämällä nimimerkin haltijan johonkin tietämättä kuka merkin takana todellisuudessa on.

Mielestäni en ole ollenkaan vihjaillut epäselvästi. Kunhan koetan noudattaa forumin sääntöjä siitä ettei nimimerkkien takana olevia henkilöitä saa arvuutella.

Sekin on minulle päivän selvää, ettei teidän täällä omalla nimellään ja nimimerkeillä vaikuttavien persujen yhteenlaskettu summa ei ole läheskään yhtä suuri henkilöinä laskettuna.

Poissa Klaus Berg

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Kuu on 51. osavaltio
    • Profiili
    • Blogi
    • Sähköposti
« Vastaus #126 : 22. 12. 2011 09:09 »
Jotenkin tuntuu että politrukin ääni on taas alkanut vahvasti vaikuttaman YLEn ohjelmiin. Ajankohtainenkakkanen suoltaa sellaista tuubaa taas ettei voi olla kuin yläkerran ohjeistuksella ja siunauksella kuin suoraan sosialismin käsikirjasta.

Ja tätä tulee varmasti lisää, kun taloushuoletkin on poissa ja valtakirjat jaettu sossujen kesken.

Umpi Luuta

• Vieras
« Vastaus #127 : 22. 12. 2011 10:10 »
Katsotaan vaan Joulukalenteria. Se on kevyttä ja helposti sulavaa Yleltä.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #128 : 23. 12. 2011 17:05 »

.

Yle-verohan on sillä tavalla epäoikeudenmukainen että maksat ärkkopeen oman kanavan ylläpitomaksua halusit tai et

Ja kun ne ärkkopeet edes pysyisi siellä omassa karsinassa mutta kun niitä valuu ja putoilee myös aamu-tv:n puolelle yleisön pyynnöistä huolimatta

.

Poissa belurisk

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #129 : 23. 12. 2011 19:07 »

.

Yle-verohan on sillä tavalla epäoikeudenmukainen että maksat ärkkopeen oman kanavan ylläpitomaksua halusit tai et

Ja kun ne ärkkopeet edes pysyisi siellä omassa karsinassa mutta kun niitä valuu ja putoilee myös aamu-tv:n puolelle yleisön pyynnöistä huolimatta

Voi herre gud mitä logikkaa ja asennetta?
Huh, huh!

Poissa Klaus Berg

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Kuu on 51. osavaltio
    • Profiili
    • Blogi
    • Sähköposti
« Vastaus #130 : 23. 12. 2011 19:07 »

Herregud, vilken tomte han är ?!

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #131 : 24. 12. 2011 10:10 »
Maidon myyntihinta on sillä tavalla epäoikeudenmukainen että maksat piimän tuotantomaksua halusit tai et

Ja kun ne piimänjuojat edes pysyisi siellä omassa karsinassa mutta kun niitä valuu ja putoilee myös maidonjuojien jääkaappitilan puolelle yleisön pyynnöistä huolimatta

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #132 : 25. 12. 2011 09:09 »

Herregud, vilken tomte han är ?!

Ingen tomte han inte. Tomtarna är nog bättre i alla avseenden, det borde du väl veta!

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #133 : 04. 01. 2012 19:07 »

.

Ehdokkaiden paineensietokykyä on tullut jo testattua ja putki-paavo sai ensimmäisenä lähteä

""Putkigate" osui ja upposi - Lipponen raivostui ja perui vaalitilaisuuden"

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/putkigate-osui-ja-upposi---lipponen-raivostui-ja-perui-vaalitilaisuuden/art-1288439849262.html

.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #134 : 10. 01. 2012 21:09 »

.

Se on hyvä että ammattiliittojen rahat menee hyvään tarkoitukseen tietyn puolueen ehdokkaalle ammattiliiton jäseniltä mitään kysymättä

"Ay-liike tukee Paavo Lipposen (sd.) kampanjaa yli 100 000 eurolla.

Häntä rahoittavat muun muassa JHL, PAM, Team ja Metalliliitto"

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/yle-saatiot-ja-ay-liike-tukevat-presidenttiehdokkaita-/art-1288441192654.html

.

Poissa jali

• Aktiivi vaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #135 : 11. 01. 2012 14:02 »
Vaikka onkin kyse vain presidentinvaaleista,niin on mielestäni luonnollista,että palkansaajajärjästöt tukevat ehdokkaita mitkä katsovat asioita palkansaajan näkökulmasta,niin kuin sekin on luonnollista että kokoomusta rahoittaa elinkeinoelämä ja työnantaja järjestöt.

Akseli

• Vieras
« Vastaus #136 : 11. 01. 2012 18:06 »
Vaikka onkin kyse vain presidentinvaaleista,niin on mielestäni luonnollista,että palkansaajajärjästöt tukevat ehdokkaita mitkä katsovat asioita palkansaajan näkökulmasta,niin kuin sekin on luonnollista että kokoomusta rahoittaa elinkeinoelämä ja työnantaja järjestöt.

Mutta onko se luonnollista, että kokoomus ja sdp ajaa samaa säästö- ja leikkauspolitiikkaa?
Toisaalta sitähän tämä nykyinen konsensuseliitti on jo vuosikymmeniä tehnyt. Mutta meno on vain pahentunut. Nykyinen sdp valtaeliitti ei ole työläisten asialla, vaan vastapuolen rahavallan. Se on myös kokoomuksen apupuolue rahavallanetujen ajamisessa.

Kyllä nyt on todella kaukana se poliittinen näkökulma, jolla ajettiin vuoden 1945 jälkeen työläisten asioita. Nyt puhutaan orjamaisesti palkansaajista! Työllään työläinen palkkansa ansaitsee, eikä se sitä saa. Kapitalisti kylläkin saa lisäarvon työläisen työntuloksien kautta.

Rahavalta on joutavaa löiseläjä luokkaa.

Poissa PiisKa

• Kansalaisaktiivi
    • Profiili
« Vastaus #137 : 23. 01. 2012 14:02 »
Toivon PAAAVon pitävän lupauksensa ja siirtyvän takavasemmalle.

PÖÖÖ.................

Poissa Original Wiik,

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #138 : 23. 01. 2012 20:08 »
Eiköhän vanhat valtapolitiikot tiedä että valtaa ei anneta,  vaan se otetaan.  Kokoomukselle on annettu kaikki kultalautasella,  mutta ehdokas Niinistö ja Kokoomus vain puree ruokkivaa kättä. Valta sokaisee

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #139 : 24. 01. 2012 00:12 »

.

Toivottavasti edes se Junkkeri pitää lupauksensa ja eroaa kaikista tehtävistään

.