Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi, Suksi ja loputtomiin Suksi.
Virallisissa raporteissa ei ole mitään virhettä, jos Suksi on jossain erehtynyt
jälkeen päin , sillä ei ole merkitystä.
Suksi voi väittää mitä tahansa. Vaikka sekotella loputtomiin kirjoja keskenään se ei ole mitään vakavaa eikä merkityksellistä. Siitä ei kenellekään kuolemaa tule.
Eikö teidän elämään mahdu muuta kuin loputtomiin Suksi, Suksi Suksi. Eikö teillä ole mitään työtä,
kuin elää loputonta Suksi-elämää.
Niskanen nyt panee mieleensä, että raportti kirjoitettu ja kukaan asiantuntija ei ole toiseksi väittänyt.
Erehdyksiä tulee, niin tuli minullakin jälestä päin. Oli käännös teksti väärässä paikassa. No, kuoliko siitä joku? Nämä yhden Huru-ukon viiden vuoden vainoaminen ja loputon saman paskan jauhaminen.
Osoittakaa jos pystytte: rikostutkinnasta ja loppuraportista, että onko joku paperi sekaantunut.
Sen tarkisti Pohjanmaan museo, ei huomauttamista. Eipä te uskalla Mäkelää hyppyyttää niinkuin minua.
Minä olen sopiva uhri.
Minä kirjoitin tälle huru-ukolle jossain kohtaa vastauksen ja siteerasin sana sanasta Aspelinin kirjasta.
Mutta erehdyin kirjan nimestä kun käännös oli kyseisen kirjan välissä. En ole ruotsinkielinen.
Itse te puhutte kaikkea paskaa, ei siitä oteta mitään vastuuta.
Minä kysyn, onko teillä muuta elämää kuin aamusta iltaan elää Suksi elämää ja yöllä nähdään vielä uniakin.. Tuntuu Kolppasen ja Niskasen sähköpostit lentelevät.
Eli yhtään kohtaa ette rikostutkinnasta pystynyt osoittamaan vääräksi, ette myöskään professori Mäkelän tutkimusta. Suunsoittoa teiltä kuulee.
Penttin Suksi