Otetaas nyt härkää sarvista kiinni!
Olen itse hyvin maahanmuuttotaustainen syntyperältäni. Suonissa virtaa loraus suomalaista, saksalaista,
puolalaista, venäläistä ja ruotsalaista verta. Eli minun pitää katkerasti vihata itseäni. Kun lukee noiden ns. "suvaitsijoiden" lähes päättömiä juttuja niin kyllä jonkin asteiseksi rasistiksi tulee heitä kohtaan. Niin naivia sammakoita he päästävät suustaan. Järki on yhtäpitkällä kuin on rasisteilla. Samaa paskaa puhutaan päivät pääksytesten. Koska olen lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt Pohjanmaalla, niin siinä on minun henkinen identiteettini.
Panen tuohon luettelon ulkomaalaistaustaisista henkilöistä Suomessa:
Stockman, Paulig, Finlayson, Gutseit, Sibelius, Karl Fazer, Berner, Hackman, Kiserleff, Ramsay, Greutz, Maggi, Rosenlew, Fiskars, Sinebrychoff, C G E Mannerheim, Adolf Enrooth, P.E.Svihuvhud, Eugen Schauman, Hella Vuolijoki Anne Fried, Neil Hardwik, Kirka Babitsin,, Jörn Donner, Viktor Klimenko,, Lennart Oesch, Jutta Zilliacus, Tamara Lund, Georg Henrik von Wright, Sofi Oksanen , Maria Gutsenina-Richardson, Lill Jörgen Petersen, Ben Furman, Roman ja Aleksei Eremenko, Martti Ahtisaari, Marion
Rung, Valentin Vaala ja monta muuta.
He ovat tuoneet tänne teollisuutta, suomalaisille työpaikkoja ja vaikuttaneet suomalaiseen kulttuuriin.
Tuoneet Suomelle kansainvälisesti mainetta ja kunniaa. menestystä ja uusia mahdollisuuksia.
Pentti Suksi