Kirjoittaja Aihe: Woodcutters Vaasa  (Luettu 1386 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vaasalainen

• Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Muista käydä Chatissa
    • Profiili
    • Sähköposti
Woodcutters Vaasa
« : 10. 04. 2011 18:06 »

SPT-Salibandy

WOODCUTTERS JA MERIKOSKI VALKOINEN KAUDEN 2010-2011 MESTAREITA!              
Woodcutters Vaasasta on SM-sarjan ja Merikoski Valkoinen Finlandia-sarjan kauden 2010-2011 mestari! Hopeiset mitalit kaulaansa saivat Helsinki Outsiders SM-sarjassa ja Sisu Finlandia-sarjassa. Pronssia voittivat Helsinki Outsiders Red SM-sarjassa ja TPS Finlandia-sarjassa. Kaikki sunnuntain pelit muodostuivat huikeiksi jännitysnäytelmiksi!

http://www.woodcutte
Tämä sivusto täytti 8 vuotta 1. helmikuuta 2013.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Poissa JM

• Kokelas
  • *
    • Profiili
Vs: Woodcutters Vaasa
« Vastaus #1 : 22. 03. 2012 08:08 »
Tähän täytyy laittaa viestiä noin yleensä Woodcuttersista.

Vaikeat kaksi kautta on takana, mutta niin vaan Vaasan salibandyn ylpeys Woodis on säilyttänyt paikkansa aina vaan tiukkenevassa 1.divisioonassa josta joukkueita on pudotettu raskaalla kädellä alas.

Loistavaa työtä joukkueelta, valmennustiimiltä ja ahkerilta taustatyöntekijöiltä.

Itse olin pettymys tällä kaudella kun en ehtinyt yhtäkään kotipeliä seuraamaan, mutta tämä virhe tullaan korjaamaan ensi kaudella.

Poissa JM

• Kokelas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24. 10. 2012 12:12 »
No, harmittavasti ei tullut enää mahdollisuutta korjata viime kauden virhettä ja mennä seuraamaan kaupungin parhaan seuran kotipelejä, Woodcutters tapettiin tuossa keväällä edellisen viestini jälkeen fuusioitumisella.

Salibandystä katosi kaikki paikallinen mielenkiinto tarunhohtoista Aurinkoliigaa lukuunottamatta, mutta onneksi meillä on vielä nosteessa oleva Vepsu ja Sport jalkapallon ja jääkiekon puolella.

Poissa vito

• Aktiivi vaikuttaja
    • Profiili
    • nettisivulle.fi
« Vastaus #3 : 24. 10. 2012 15:03 »
katsoin otsikkoa niin luulin että keskustelu on jostain puualan yrityksestä tms.
en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta joukkueesta... mutta voin minä silti ihan mukava olla :)
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".