*hiljaista mutinaa*
mikä kumma teitä kaikkia vaivaa ku ei mun alottamat aiheet kiinnosta?
*hiljaista jupinaa*
Tätä ei tietenkään pitäisi hienotunteisuussyitä kirjoittaa. Olen jo ennekin ajatellut näistä yhden tapahtuman otsikoista huomauttaa, mutta katsoin niiden karsimisen kuuluvan ylläpidolle. Kun itse ihmettelit eilenillalla yllä olevaa asiaa, katson asialliseksi kommentoida sitä tässä ja nyt..
Jos perustat yksittäisen tapahtuman takia oman otsikon, ei pidä ainakaan ihmetellä ettei niistä viriä keskustelua. Eikö joku otsikko "tapahtumat" riittäisi näille yksittäisille rutiinitapahtumille jotka tulevat ja menevät ? Tai sitten otsikko pitäisi laittaa huomattavasti yleisempään muotoon "kissatalo", "lemmeikkieläimistä huolehtiminen" tai vastaavaa. Tässäkään tapauksessa määrä ei siis korvaa laatua.
Mielestäni täällä on niin hiljaista ettei yhtään haittaa jos joku koittaa avata uuden keskustelun, josei se lyö tulta niin painuu itekseen ales. Ai niin ei painukkaan ku Vaasalainen pumppaa väkisin virtaa lisää jos 300 päivää on tulossa täyteen, no en poista kirjoittamaani vaan olkoon.
Vastaan nyt tähän, mode siirtäköön sitten.
Jorma Kivimäki:
Tottakai saa kritisoida, mä oon aika paksunahkanen muumiolio! Ja jokaisella on oma mielipiteensä, jonka täällä saa vapaasti esittää.
Kun lisään kalenteriin uuden tapahtuman, samalla siitä aukeaa automaattisesti uusi keskusteluketju foorumiin, eli en tosiaan näitä tapahtumaviestejä tarkoittanut tuossa jupinassani. Tapahtumista joko viriää keskustelua tai sitten ei... riippuen siitä, onko tapahtumaan osallistuttu, onko siitä jotain lisäkommentteja, video- tai kuvamateriaalia tms.
Mielestäni ehdottamasi "tapahtumat"-otsikko ei herätä tarpeeksi huomiota, pyrin aina otsikoimaan aloittamani aiheet mahdollisimman kuvaavasti ja houkuttelevasti, jotta vieraatkin ne huomioisivat ja että jo otsikosta selviää mahdollisimman tarkasti mistä on kyse. Kuten pitäisi olla kaikissa foorumin aiheissa.
Oma mielipiteeni on, että jos otsikko on liian ympäripyöreä, sen alla helposti keskustellaan mistä hyvänsä, mikä vähänkin aihetta sivuaa, joka sitten taas vaikeuttaa yli 10-sivuisissa ketjuissa kokonaiskäsityksen muodostamista ja jos juttu ajautuu liian kauas alkuperäisestä myös sen jutun pointti hukkuu helposti.
Osaako joku sanoa, mikä on ketjun
Plus ja miinus-tilastossa Vaasa oikealla kohdalla-ketjun punainen lanka?
Itselleni se ei enää aukea, vaikka kuinka ketjua pläräisin... ensimmäinen viesti liittyy otsikkoon, viimeinen ainoastaan mainostaa jotain uutta videota ja sillä välillä kaikkea siltä väliltä.
Yritän ajatella niitäkin, jotka ensimmäistä kertaa käyvät sivustolla, että löytävät nopeasti jotain mielenkiintoista luettavaa.