Koettakaas nyt rauhoittua tuossa rasismi kiihkoilussa. Siinä ei ole mitään järkeä, se on yhtä vaarallista vihan lietsontaa kuin Ibrahin verityöt.
Sanokaappas nyt minulle se lainkohta, kuinka paljon ulkomaalainen saa tehdä rikoksia, ennekuin joutuu karkotetuksi? Että nyt plaraamaan lakikirjaa.
Meillä on ulkomaalaislaki ja se on erittäin hyvä. Mutta moittimista on ja yhtä kertaa te ette kohdista
lain toteuttajiin kritiikiänne, sinne, minne se pitäisi kuuluu. Laki on tiukka, mutta lain valvojien ansiosta laki vuotaa kuin seula. Olen tästä ennekin kirjoittanut, mutta tämä teksti nopeasti poistettiin. Minä suhtaudun Suomen viranomaisiin kriittisesti ja samoin Vaasan kaupunginhallitukseen. Kysymys kuuluu myös, että siihen aikaan kun Ibrahim tuli ei suojelupoliisi valvonut ketä on töänne tulossa.
Olen jo edellä perustellut kantani ja se on myös vahvistunut. Kyse on narsistisesta psykopaatista johon kaikki tunnusmerkit sitoo syyllisyyteen. Meillä valitettavasti ei riittävästi keskustella psykopatiasta, ihmiset eivät tunnista psykopaattia vaan häntä ihaillaan jopa palvotaan. Psykopaatilla on aina hännystelijät mukana jotka pesee hänen mainettaan. Nyt vedotaan lähestymiskieltoon. Se oli tässä kaiken pahan juuri, oikeuslaitoksen pitää tarkistaa lähestymiskiellon saajan mielenterveys. Hän tietoisesti valikoi Prisman työntekijöistä ne tapettavat, jotka olivat olleet häntä vastaan. Ehkä ollut todistamassa oikeudessa ja sai siten sen ansiosta Prismaan lähestymiskiellon.
Mutta tässä oli mielenkiintioista, että tyttöystävä romutti koko lähestymiskiellon. Yhdessä kuljettiin muuttolaatikoita keräämässä päivää paria ennen surmia. Kyseessä on melkoinen pelimanni ja hurmuri.
Kävi ex-vaimon tykönä aamulla ja sitten kävi tappamassa tyttö-ystävänsä. Näinhän juuri psykopaatti toimii. Jo edellä kirjoitin, että psykopatia ei kysy ihonväriä eikä uskontokuntaa. Missä ammateissa on enemmän psykopaatteja, tuomareissa, papeissa, poliiseissa, avuttomien ihmisten hoitajissa ja poliitikoissa. Psykiopaatilla on aina halu hallita uhriaan että ympäristöään. Psykopaatti on mukava, hurmaava, kohtelias. Se mikä häneltä puuttuu on tunteet. Hän on täysin tunteeton ja usein seksuaaliongelmainen. Hän on toiseelta epäsosiaalinen eli omaa rikostaustaa. Mutta psykopaatti menee "jumalaisuudessaan" aina liian pitkälle, kuten tässä tapauksessa.
On alhaista tuoda yksilön takia muukalaisvihaa. Se on tuomittavaa. Sanokaapa, millä muuten rajalla
voidaan selvittää kuka on psykopaatti? Minkälainen testi sen selvittää?
Pentti Suksi