Jotkut eivät sopeudu vaikka saavat uuden elämän ja uuden mahdollisuuden.
Joku kertoi, että Kanadassa mamujen sopeutus toimisi hyvin. Se saatoin olla minä. Jos se
olin minä niin pahoittelen, että ehkä hieman liioittelin. Taisi olla puhetta, että sellainen kuin
kunniamurha on kohta tosiasia meillä mutta Kanadassa asiat olisivat paremmin. Tosiasiassa
se onkin toisinpäin
Lainaus
www.iltalehti.fiNeljän afgaaninaisen kylmäveriset kunniamurhat järkyttävät
Kanadaa.

Kolmen teinitytön ja perheen isän ensimmäisen vaimon ruumiit löydettiin autosta, joka oli uponnut kanavaan Kingstonissa, Ontariossa vuonna 2009. Nyt isä, veli ja äiti tuomittiin vähintään 25:ksi vuoksi vankilaan.
Syyttäjän mukaan afganistanilaislähtöisen perheen isä oli vihastunut siitä, että hänen kahdella vanhimmalla tyttärellään olit poikaystävät hänen arvojensa vastaisesti. Suuttumus lisääntyi ajan kuluessa, kun perheen kolme teinityttöä pitivät yllä salasuhteita poikiin ja käyttivät paljastavia vaatteita.
Lue lisää
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012013015141643_ul.shtmlHaluan tällä viestittää sitä, että jos maahanmuuttopolitiikassamme ei tapahdu merkittävää
muutosta joko koulutuksessa tai maahanmuuton määrässä, ovat tällaiset uutiset kohta
omalla kotiovellamme. Maahanmuuton määristä pitäisi neuvotella uudelleen. Meillä ei
ole varaa ottaa niin paljoa kuin nyt otamme. Haluan elää maahanmuuttajien kanssa
sovussa mutta ongelmat näyttävät lisääntyvän suhteessa maahanmuuttajien määrän
kanssa. Maahanmuuttoa ei tarvitse lopettaa mutta sen määrää pitää vähentää tai
maahanmuuton perusteita muuttaa siten, että on koulutus sopeutukseen ja siinä pääsykoe.