Kirjoittaja Aihe: Tasavertainen moderointi  (Luettu 13576 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
Vs: Tasavertainen moderointi
« Vastaus #150 : 12. 07. 2011 20:08 »
Olisit nyt pysynyt sinäkin vaan tulipaloissa.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa Pentti Suksi

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #151 : 12. 07. 2011 20:08 »
Eilen tuli komannen kerran  tv 1  ykkösdokumentti "Matka isän luo" jossa olin asiantuntijana. Se on kertomus professori Myllymäen elämästä. Ensimmäisen kerran esitettiin viime maaliskuussa ja yleisön pyynnöstä on kaksi kertaa uusittu. Että kyllä paloissa riittää ja savua aina etelä-ruotsiin asti.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #152 : 12. 07. 2011 21:09 »
Jazzbo kirjoittaa hyvin, että tänne kirjoittajia tulisi kannustaa eikä masentaa. Mutta seuraavassa hän jo itse tekee päinvastoin, tuoden esiin valtuutettujen onnettoman tietotason ns. jurva-ilmiön muodossa. Päättäjiähän on aina kovin mukava pistää halvalla. Käsittääkseni kuitenkin juuri heidän saaminen mukaan keskusteluun veisi tätä forumia kovasti eteenpäin.

Matseman totesi sen seikan, että tänne eksytään myös googlen kautta. Jazzbo ei asiaa näe samoin, koska olettaa että jotain osiota selailevat eivät ole päätyneet tänne googlettamalla. Itse ihmettelin Matsemanin tapaan kyllä samaa yksioikoista johtopäätöstä. Minä ainakin olen päätynyt joillekin keskustelupalstalle ja jäänyt selailemaan sen tarjontaa.

No tuosta voi olla montaa mieltä, mutta sitä en ymmärrä että moderaattorina toimiva Jazzbo vetää herneen nenään ja alkaa epäilemään ” että haluat vain ampua kaikkea mikä liikkuu”. Minä sanoisin, että näistä kahdesta asiasta (jurva-ilmiö, googlen kautta tänne päätyminen) juuri Jazzbon esille ottama asia on enemmän ampumista kaikkeen mitä liikkuu.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #153 : 13. 07. 2011 05:05 »
Jorma Kivimäki edustaa palstan terävintä kärkeä ja ymmärtää yleensä aina asiat sellaisina kuin ne ovat. Tässä onkin se ero siinä löytyykö kirjoittajalta jotain tähdellistä lisättävää itse asiaan, vai esittääkö hän vain pelkkää ärtymystä.

Jazzbolle sen verran, että miten kaukana alla oleva on nollaviestistä? Minulla ei ole mitään ongelmia lukea tuollaisia viestejä jos ne tulevat "normaaleilta" palstaveljiltä, mutta moderaattorilta... Olisit voinut edes kirjoittaa kakkosnikilläsi, se antaisi jo paljon anteeksi;-)
Voisiko tämä antaa yhtään vinkkiä siihen, miksi osallistun tähän Tasavertaisen Moderoinnin keskusteluun? Miten se voi olla sellaista, jos moderaattori itse heittelee nollakommentteja ja vielä samassa keskustelussa, jossa hän itse siivoaa muiden sellaisia???

Onko nyt kysymys siitä, että haluat vain ampua kaikkea mikä liikkuu. Ihan kuin viihteeksi?
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
« Vastaus #154 : 13. 07. 2011 07:07 »

.

Tämä Jurva-video on kyllä umpirautaa :)  Eli paikallista homeperseilyä

"Videopiirin kuvauskielto"

http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=NNOTtRj_Qao

.

Poissa Kari Lajunen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • Profiili
    • Oivakaihdin Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #155 : 13. 07. 2011 08:08 »

.

Tämä Jurva-video on kyllä umpirautaa :)  Eli paikallista homeperseilyä

"Videopiirin kuvauskielto"

http://www.youtube.com/watch?hl=fi&v=NNOTtRj_Qao

Nyt menee off-topic jutuksi mutta lainaus on täältä.

Jestas.  Kuvaajalta ei ainakaan puutu uhkarohkeutta.

Julkaisisi videota jossa voi todistaa, ettei saa kuvata.  Eli henkilö joka kieltää kuvaamisen tulee julkaistuksi kieltonsa kanssa.  Silti kuvaus vielä jatkuu jonkin aikaas.   Tuo jos joku on helppo pistää käräjäoikeuteen ja kuvaajan asema on vuorenvarmasti häviö.   Olisi edes leikannut juuri sen osan pois missä se kielletään.

.

Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Poissa Marko Heinonen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Marko Heinonen
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #156 : 13. 07. 2011 08:08 »
"Siksi, koska minä sanon niin!"

Legendaarinen pätkä.

No, tämähän on kuvattu ilmeisesti kunnantalon aulassa, eikä varsinaisessa kokouksessa, mihin tuo kuvauskielto annettiin.
Sinällään harmiton pätkä, eikä varmasti johda "käräjäoikeuteen", mutta tuo tölväisy on kyllä väkevä.

MARKO HEINONEN
kaupunginvaltuutettu (kok)
-Vaasa-
"kova kokoomuslainen, jonka sisällä asuu pieni vihreä perussuomalainen demari"

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #157 : 13. 07. 2011 14:02 »
Hassua että tuon videon jälkeen tuli Tämä video tarjolle. Hyvä esimerkki siitä, miten lujasti me uskomme joskus omiin periaatteisiimme. Se koskee myös tätä keskustelua:-)

Poissa Eikka

• Veteraanivaikuttaja
  • Soita ja kerro mielipiteesi RKP:stä (09)693070
    • Profiili
« Vastaus #158 : 14. 08. 2013 19:07 »
Lyhytviesteissä yksityishenkilöä herjataan taas kerran törkeästi. Onko ylläpidolla pakka kunnossa että on varaa maksella korvauksia?
Voit myös lähestyä RKP:tä postitse, osoite on:

PB430
00101 Helsingfors

tai sähköpostilla:  info@sfp.fi

Poissa Kari Lajunen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
  • Kerro tästä foorumista mahdollisimman monelle.
    • Profiili
    • Oivakaihdin Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #159 : 14. 08. 2013 19:07 »
Lyhytviesteissä yksityishenkilöä herjataan taas kerran törkeästi. Onko ylläpidolla pakka kunnossa että on varaa maksella korvauksia?

Häh?  Herjataanko jotakuta pahemmin kuin minua?  Johdan edelleen yhteen henkilöön kohdistuvia herjauksia.

Mutta en minä ylläpitäjältä vaatisi korvauksia sillä ei hän minua herjaa jossei sitä lasketa, että hän sanoi surkeata videotani surkeaksi.  Totuuden sanojaa ei saisi rangaista totuuden sanomisesta vaan palkita.  Sen seurauksenahan teen entistä parempia videoita. 

Otetaan vielä huomioon ettei hän sanonut sitä suoraan vaan jotenkin näin.  "Olen miettinyt, että mitenkähän sanoisin tämän loukkaamatta, sillä.....plaa...."
« Viimeksi muokattu: 14. 08. 2013 19:07 kirjoittanut Kari Lajunen »
Lähetä tieto tästä ketjusta henkilölle jota arvelet sisällön kiinnostavan ja kavereillesi alareunan "Lähetä Aihe" nappulasta.  Tämä on ainoa keino kertoa tästä foorumista.

Poissa Eikka

• Veteraanivaikuttaja
  • Soita ja kerro mielipiteesi RKP:stä (09)693070
    • Profiili
« Vastaus #160 : 14. 08. 2013 19:07 »
heh heh?
Voit myös lähestyä RKP:tä postitse, osoite on:

PB430
00101 Helsingfors

tai sähköpostilla:  info@sfp.fi

Paikalla vito

• Veteraanivaikuttaja
  • Yritykset ovat yhteiskunnan selkäranka
    • Profiili
    • Näytä email osoite
« Vastaus #161 : 14. 08. 2013 21:09 »

niin piilovittuiluahan tuo näyttäis olevan. eli ei suoranaisesti mitään sellaista törkeää. Risto kyllä heittää bensaa liekkeihin kun vastailee selviin provosointeihin.
"Joko sinä olet väärässä, tai meillä on näkemysero!".