Rasviksen suuresta egosta huolimatta hän taitaa kuitenkin olla yksi pahimpia kirjoittajien karkottajia täältä ala-arvoisine teksteineen.
Tällä forumilla on ollut muun muassa tiukka sääntö nimimerkin identiteetin varjelusta, mutta Rasvis on tieten ja tahallaan rikkonut sitä. Yksi moderoinnin tärkeimpiä periaatteita on, että se on tasapuolista. Tässä suhteessa Rasviksen on turha itkeä kaltoin kohteluaan, päinvastoin.
Rasvis on myöskin ihan pihalla, kun sekoittaa Parkkarin kirjoittajiin (minä mukaan lukien), jotka pistävät aina välillä kapuloita mielestäni typerimpiin yleistyksiin. Hommahan on mennyt yleensä ihan päinvastoin, että joku nyt rasviksen tulilinjalla oleva on kommentoinut (ollut eri mieltä) alun perin jotain tämän pääosin persuista muodostuvan piirin kirjoitusta. Vaasalainen on pysytellyt taustalla ja nyt näyttää että molemmat osapuolet ovat tyytymättömiä.
Valitettavasti homma on vuosien mittaan tosiaan mennyt selkeään osapuolijakoon, jossa aina ollaan kuittailemassa toiselle osapuolelle jotain. Voisin nimetä koska tahansa muutaman nimimerkin ja omalla nimellään kirjoittavan, jotka käyvät vain esittämässä halveksuntansa pelkästään vastapuolen kirjoittajaa tai asiaa johon hänet voidaan yhdistää kohtaan.
Itse aloitin tässä tällä viikolla keskustelun tuosta eduskunta-avustajan uusnatsihakemuksesta. Paljon tuli vastalauseita, ihmettelyä ja jonkinlaista pilkkaamisyritystä, kuinka voin ottaa asian esiin. Ei olisi jonkun miestä pitänyt. Täällä tietyt kirjoittajat odottavat yhtä hymisevää joukkoa, jonka pääasiallinen tehtävä on haukkua kaikkea mikä liikkuu.
Itse en ainakaan koe olevani pätkääkään sisäpiiriläinen, osapuolen olen kyllä täällä valinnut koska en ole koskaan nähnyt asioita mustavalkoisina. Olen kuitenkin ihan varma, että kirjoitusteni asiapitoisuus kestää koska tahansa vertailun nimimerkin rasvattu ajatus kanssa.
Jos tämä forum lopullisesti kutistuu, johtuu se ennen kaikkea siitä, että väittely on päättynyt. Kukaan ei jaksa lukea yksipuolisia vuodatuksia.
Rasvikselle jaksamista – kyllä se siitä. Ainahan voi tulla takaisin uudella nimimerkillä ja tyylillä

Edit. Lähden tässä itsekin huomenissa viikonloppureissulle ja loistan poissaolollani, joten katsotaan sen jälkeen mitä on tapahtunut ja kannattaako tänne yleensä palata.