Kirjoittaja Aihe: Perussuomalaiset  (Luettu 93872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Perussuomalaiset
« Vastaus #1295 : 02. 11. 2011 14:02 »
Mitkä ovat ne minun sanat joilla olen kertonut olevani kerhon jäsen. Jorma herra kirjoitti näin :
(Ai niin Helinhän kertoi tässä hiljattain olleensa mukana jossain isänmaallisessa kerhossa ). Tässä sinä aivan selvästi valehtelet, en ole mukana edelleenkään.

Jäsenyydestä en ole puhunut tähän mennessä mitään. Kerroit itse vierailleesi kutsuttuna noissa tiloissa. Tiesit kertoa myös asioista mitä ko. kerhossa puuhataan.

Aikaisemmassa keskustelussa puolestaan leveilit tietäväsi paljon ennen muita että ampujat olivat suomalaisia ” olemalla usein siellä mukana jossa eletään tavallista arkea”.  Käytin tässä siis vain samaa ilmaisua kuin sinä.
« Viimeksi muokattu: 02. 11. 2011 15:03 kirjoittanut Jorma Kivimäki »

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #1296 : 02. 11. 2011 15:03 »
Aivan kaksi eri asiaa sinä kirjoitit selvällä Suomenkielellä , että olen mukana isänmaallisessa kerhossa kun totuus ja se mitä minä kirjoitin vierailleeni koska kutsuivat. Sinä olet minun mielestä valehtelija ja valheellisen kuvan levittäjä tässä asiassa.
veritas odium parit.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
« Vastaus #1297 : 02. 11. 2011 15:03 »
Nyt ei sitten millään aukea minulle , että minkä rikoksen Pyysalo nyt on oikein tehnyt. Mitä tulee selittämisiin niin jos vaikkapa jorma herra alkaisi selittelemään sossujen pimeää puolta niin luulenpa maallisen ajan loppuvan kesken .

Tällä Kivimäen myöhäisherännäislogiikalla on syytä myös huomauttaa että Otto Wille "Terijoen hallitus"- Kuusinen oli sosiaalidemokraattien jäsen!

.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1298 : 02. 11. 2011 15:03 »
Enpä tainnut kirjoittaa, että olet mukana. Kirjoitin, että kerroit olleesi mukana, en että olet mukana. Puhumattakaan siitä että olisin väittänyt sinun olevan jäsen.

Ai niin Helinhän kertoi tässä hiljattain olleensa mukana jossain isänmaallisessa kerhossa. Siitäkö kenkä nyt puristaa.

Käytin siis mennyttä muotoa, joka viittasi omaan kertomaasi käynnistä kerhossa. Kun kerroit, olit kutsuttuna ja osasit kertoa mitä he puuhaavat, oletan että sinulle kerhoa esiteltiin. Annoit ymmärtää, että tunnet toiminnan hyvin, mutta lopuksi heittäydyit salaperäiseksi etkä kertonut mikä kerho on kysymyksessä.

Minusta sinä yrität nyt tekeytyä täysin ulkopuoliseksi ja ohjata keskustelua epäolennaiseen. Minulle sopii hyvin se, ettet ole kerhon jäsen etkä mukana heidän toiminnassaan.

Alkuperäisesti yritin ymmärtää sitä, miksi niin kovasti puolustat tuota Suomen Vastarintaliikettä

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1299 : 02. 11. 2011 15:03 »

Tällä Kivimäen myöhäisherännäislogiikalla on syytä myös huomauttaa että Otto Wille "Terijoen hallitus"- Kuusinen oli sosiaalidemokraattien jäsen!

.

Laihian persun on kyllä ihan turha tulla opettamaan minulle työväenliikkeen historiaa. Miten tämä muuten liittyy keskusteluun ? Sinäkin vain haluat Piiskan tavoin ”rynnätä apuun”.

Olen varsin tietoinen siitä, että kommunismi syntyi vasta sosialistisen vallankumouksen jälkeen 7.11.1917. Sitä ennen oli yksi yhteinen työväenpuolue, sosialidemokraattinen. Siellä se Kuusinenkin oli mukana. Meidän kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä siihen, että SDP säilyi maltillisten käsissä ja kommunistit perustivat lopulta uuden vähemmän vaikutusvaltaisen puolueen.

Sen sijaan vihjauksella paljon myöhäisempään ”Terijoen hallitukseen” ei ole mitään tekemistä sosialidemokraattien kanssa. Se oli puhtaasti kommunistivetoinen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Terijoen_hallitus

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #1300 : 02. 11. 2011 16:04 »
Vastarinta porukka  on pelleporukka ja tuolla kerholla ei ole mitään tekemistä tuon pelleporukan kanssa, minäkään en halua olla pellejen kanssa tekemisissä joten jätän tuon saivartelun tältä kohdin.
veritas odium parit.

Poissa Urho

• Veteraanivaikuttaja
  • Vasemmiston yhteisvoimaa ja solidaarisuutta
    • Profiili
« Vastaus #1301 : 02. 11. 2011 16:04 »
Laihian persun on kyllä ihan turha tulla opettamaan minulle työväenliikkeen historiaa. Miten tämä muuten liittyy keskusteluun ? Sinäkin vain haluat Piiskan tavoin ”rynnätä apuun”.
Olen varsin tietoinen siitä, että kommunismi syntyi vasta sosialistisen vallankumouksen jälkeen 7.11.1917. Sitä ennen oli yksi yhteinen työväenpuolue, sosialidemokraattinen. Siellä se Kuusinenkin oli mukana. Meidän kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä siihen, että SDP säilyi maltillisten käsissä ja kommunistit perustivat lopulta uuden vähemmän vaikutusvaltaisen puolueen.
Sen sijaan vihjauksella paljon myöhäisempään ”Terijoen hallitukseen” ei ole mitään tekemistä sosialidemokraattien kanssa. Se oli puhtaasti kommunistivetoinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Terijoen_hallitus

Suomen Työväen vallankumouksen 1918 jälkeen jakautui SDP oikeistoon ja vasemmistoon. Siten, kun se nytkin hyvin näkyy nykyisen SDP:n hyvin oikeistolaisen politiikan kautta. Nykyiselle oikeistolaiselle SDP:lle on oikeistolaiset puolueet läheisempiä liittolaisia kuin vasemmistolaiset.

Kaiken huippu oli vuosien 1930-1945 välinen aika maamme historiassa, kun nämä sosiaalidemokraatit olivat yhteistoiminnassa natsienkin kanssa, ainoa ”vasemmistolaisena puolueena” silloisessa euroopassa.

Vuoden 1945 jälkeen olikin SDP:n uskottavuus nollassa kansan silmissä. Tämä johtikin siihen, että puolue hajosi kahteen osaan sekä puolue että ay-kentässä. Myöskin kokoomuksen uskottavuus oli nollassa sotasyyllisyyksien johdosta.  Vasta Kekkosen poismeno auttoi sekä kokoomusta, että SDP:tä parlamenttaarisen vallanalueella.

SDP:n oikeistolaisuus on vaikuttanut koko vasemmiston heikkoon poliittisen toimintaa työläisten edunvalvonnassa. EU-maiden vasemmiston taistellessa säästö -ja leikkauspolitiikkaa vastaan on SDP päinvastaisella linjalla kuin muu euroopan vasemmisto.

Terijoen hallituksessa ei tietenkään ollut tilaa oikeistolaisille sosiaalaidemokraateille on selvää.
Nehän olivat tuolloin natsien kanssa yhteistoiminnassa rakentamassa suursuomea.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1302 : 02. 11. 2011 17:05 »
Tähän persu-osioon voi näköjään kirjoitella mitä sattuu, joten sopeudun. Aikaisemmin Urholla oli tuo oma osio ”vasemmistolainen media”.

Muutama kommentti Urhon kirjoituksen johdosta, jossa jälleen kerran pistetään koko työväenliikkeen historiaa uusiksi.

Sosialidemokraattinen puolue oli jakaantunut ennen kansalaissotaa maltillisiin ja radikaaleihin. SKP perustettiin elokuussa 1918 Moskovassa nimellä Suomalainen Kommunistinen Puolue, joka otti ohjelmakseen bolsevikkien mukaisen vallankumouksellisen ohjelman. Tästähän sosialidemokraatit ovat kautta historian sanoutuneet irti. Kommunistien lähdön jälkeen ei ollut Hertan esittämää sosialidemokraattien vasemmistoa, vaan siis lähtivät puolueesta.

Kommunistien hallitsemat julkiset järjestöt lakkautettiin eduskunnan päätöksellä vuonna 1930. Moni sen ajan näkyvä sosialidemokraatti koetti puolustaa kommunistien oikeutta jatkaa puolueena – turhaan. On selvää, että aikaisemmin kommunisteja äänestäneet työläiset valitsivat toiseksi parhaan vaihtoehdon siirtymällä äänestämään demareita.

Sodan jälkeen kommunistit palasivat politiikkaan SKDL: n nimellä ja hyvällä menestyksellä. Silti SDP sai vuoden 1945 vaaleissa 25,1 % kannatuksen ja oli eduskunnan suurin ryhmä. Kannatus oli jokseenkin vakio koko 50-luvun. Hertan esittämä huono uskottavuus ja syy myöhempäsän hajaannukseen on siis puhdasta potaskaa.

SDP ei tosiaankaan hajonnut sodan jälkeen, vaan vasta 50-luvun lopulla. Nämä tepsuttajat (TPSL) palasivat puolueeseen takaisin 60-70 luvun taitteessa. Myös ay-liike yhtenäistyi samaan aikaan.

Eipä taida kovinkaan moni suomalainen olla Urhon tapaan ylpeä Terijoen hallituksesta. Pitäkää te kommunistit vain ylpeänä sitä osana omaa historiaanne ja syyttäkää itsenäisyytemme takaajia natsimyönteisyydestä.

Neuvostoliiton hajoamisen myötä on tilanne mennyt siihen, ettei ole mitään ideologista estettä sille, etteikö vasemmisto voisi jälleen yhtyä. Vasemmistolla toki tarkoitan SDP: tä ja Vasemmistoliittoa. Näitä marginaalisia 0,2 prosentin kannatuksen äkkivääriä kommunisteja tulee varmaan aina olemaan. Eipä niistä juuri haittaakaan ole, tosin työläisten edunvalvojiksi heistä ei myöskään ole.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1303 : 02. 11. 2011 18:06 »
Siitoin oli minun mielestäni pölvästi, mutta mamusetä on ottanut kiitettävän monta kertaa esille hänet niin arvelen Siitoimen olleen mamusedän salarakas, enpä muuten muista minäkään kuuluuko mamusetä johonkin ruattalaiseen gay-kerhoon.

Etkös sinä ole myös vanha kamu Olavi Mäenpään kanssa? Ja varmaan sen verran hyvä kamu, että jaat Pekan ihailun - hänhän tykkäsi myös kovasti Olavista...

Eihän teidän piireissänne ole tapana kutsua muutenkaan toisianne pölvästeiksi?

Heille joille Olavi Mäenpää on tuntematon nimi, täytyy kertoa, että Mäenpää on Vapauspuolueen kärkihahmo, jota on myös epäilty uusnatsilaisuudesta ja joka avoimesti on hyväksynyt konfliktien ratkaisuksi väkivallan. Puheistaan hän on myös ollut useammin kuin kerran raastuvassa.

Risto näyttää vierailleen myös Olavin blogissa:

Lainaus
Risto Helin kirjoitti 15.10.2010 - 22:02
Toivotan onnea vaaleihin, on ilo seurata ja lukea noin päämäärätietoisen miehen toimintaa ja kirjoituksia ja mikä parasta et ole mikään hetken heiluja.

http://olavimaenpaa.vuodatus.net/blog/2680387

Olavi tietenkin vastasi kamulleen ja käytti myös hän Riston lempitermiä "pilvin pimein".

Mitä kerhoihin tulee, niin voitko sinä kertoa millaisista kerhoista sinä tykkäät? Vai kerronko minä...

Muistelen sinun olleen ehdokas tässä vuosi-pari sitten ja minulla on sellainen käsitys, että näin saattaa käydä myös tulevaisuudessa. Mitäs noista tossa ylempänä, mutta ehdokkuus edellyttää usein todellista rehellisyyttä ja rohkeutta kertoa, että mikäs mies sitä oikein onkaan. Ja hiukan minä kyllä alan ihmettelemään, kun nopea googlaus kertoi jo tuon verran. En taida uskaltaa jatkaa...
« Viimeksi muokattu: 02. 11. 2011 19:07 kirjoittanut Matseman »
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #1304 : 02. 11. 2011 19:07 »
Hui hurjaa , pölvästeiksi sanon niitä joita katson pölvästeiksi ei siinä sen kummempaa . Kovin paljon ei googlettamalla löydä ainakaan sellaista joka olisi suurikaan uutinen , ehdokkuudestani en ole vielä päättänyt mutta jos sitä nyt noinkin kovasti pyydetään niin olkoon menneeksi. Kuka epäilee ketäkin ja mitä miksikin sehän on sallittua, mitä tulee rehellisyyteen ja rohkeuteen niin mitä tai ketä minun pitäisi pelätä .
veritas odium parit.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1305 : 02. 11. 2011 22:10 »
Eikös sinulta löydy muitakin kavereita, joiden harrastelulistalta löytyy katutappelut yms? Minusta hieman outoja kamuja miehelle, joka kampanjoi täällä sellaista vastaan melkoisella pirteydellä. Sellaistako kerhotoimintaa?

No, ei kai tässä pelkäämisestä ole kysymys. Hieman vain pistää silmään persujen piireistä tasaiseen tahtiin toistuva "isänmaallisuus".

Kerhoja ja klubeja on monenlaisia... Ja taitaa meidän satusetä Helinillekin löytyä omansa ja en kyllä nyt tarkoita ompelukerhoja.
Puunsärkijä ja Paskakasa. Tyypillinen kaksikielisen perheen tytär. Katkeroitunut "lund",  suomalaisen naisen kanssa sängyssä epäonnistunut hyväksyjä ja kaiken pahan pienentäjä. Katkera  , koneella päivät istuva pahansuopainen nilviäinen. Kukkulan kuningas

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1306 : 03. 11. 2011 06:06 »
Uteliaisuus heräsi ja käväisin tutustumassa Helinin Facebook-sivustoon. Muistelen nimittäin, että hän avasi sen kerran kaikille, täällä käydyn keskustelun tuloksena, koska siellä ei ollut mitään salattavaa. En tosin päässyt kaivelemaan nyt, Helin oli sulkenut sen jostain syystä.
Noh, jokainen avaa ja sulkee omaa sivuaan miten haluaa, totta kai, mutta tuo Helinin lepakko ponnahtelee esiin aika mielenkiintoisissa paikoissa, varsinkin sellaisissa, joista se on vaikea siivota pois. Mutta voidaan ehkä jutella vielä lisääkin noista kerhoista Helin. Miten on, pannaanko omat kerhomme ja klubimme riviin, sinä ja minä? Saanko täydentää, jos satut "unohtamaan" jotain?

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #1307 : 03. 11. 2011 07:07 »
Se sopii minulle vallan mainiosti ,mutta siinä on vain ogelmana kun esiinnyt nimimerkin suojissa niin vertailu on vaikeaa muuten kyllä.
veritas odium parit.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1308 : 03. 11. 2011 13:01 »
Se sopii minulle vallan mainiosti ,mutta siinä on vain ogelmana kun esiinnyt nimimerkin suojissa niin vertailu on vaikeaa muuten kyllä.

Eihän tämä estänyt sinua aikaisemmin viittaamasta Gay-kerhoon. Väärin meni siis heti ensiyrittämällä.
Saat kyllä henkilöllisyyteni privana jos haluat tutkia kerhojani tarkemmin. Sano vaan.
Listalta löytyy kaksi moottoripyöräklubia, jääkiekkoseuran jäsenyys, jalkapalloseuran jäsenyys ja olen myös Greenpeacen tukijäsen.
Turussa olen käynyt vain pari kertaa. Turun kerhoissa en ole jäsen.
En ole myöskään jäsen Helsinki Racin Facebook-sivuilla.
Olavi Mäenpää on minulle on aika tuntematon heppu, eikä Halla-ahokaan kuuluu samaan kerhoon kuin minä.
Hommafoorumi on myös minulle aika tuntematon paikka. Olen vieraillut ehkä kaksi kertaa siellä.
Ja olen kyllä tästä iloinen. Muuten kutsuisivat minua varmaan natsiksi...

Eihän sinullakaan Helin ole mitään yhteyksiä tuollaisiin juttuihin, eihän?

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1309 : 03. 11. 2011 14:02 »

olen myös Greenpeacen tukijäsen.

tää kertoo paljon.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1310 : 03. 11. 2011 14:02 »

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1311 : 03. 11. 2011 16:04 »

tää kertoo paljon.

Mitä se kertoo?

Luulis sun tietävän kun oot terroristijärjestöön liittynyt. Sopiiks tääkin siihen sun ajatukseen et "hiekkalaatikossa ollaan omistajan ehdoilla"? Funtsin aikasemmin et en jaxa näitä sun provoja, mut menkööt nyt kun oon hyvällä päällä. tossa vielä jos on päässyt unohtumaan:

...hän leikkii jonkun toisen hiekkalaatikolla ja silloin se tapahtuu sen hiekkalaatikon omistajan ehdoilla. Ja näin vaikka omistajan ehdot, säännöt ja toimenpiteet olisivat epäoikeudenmukaisia.

http://www.vaasalaisia.info/keskustelu/index.php?topic=3572.msg104821#msg104821
« Viimeksi muokattu: 03. 11. 2011 16:04 kirjoittanut rasvattu ajatus »

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1312 : 03. 11. 2011 16:04 »

tää kertoo paljon.

Mitä se kertoo?

Luulis sun tietävän kun oot terroristijärjestöön liittynyt. Sopiiks tääkin siihen sun ajatukseen et "hiekkalaatikossa ollaan omistajan ehdoilla"? Funtsin aikasemmin et en jaxa näitä sun provoja, mut menkööt nyt kun oon hyvällä päällä.

Kyllä minä tiedän. Mutta mikä kysyinkin sinulta.

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1313 : 03. 11. 2011 17:05 »

tää kertoo paljon.

Mitä se kertoo?

Luulis sun tietävän kun oot terroristijärjestöön liittynyt. Sopiiks tääkin siihen sun ajatukseen et "hiekkalaatikossa ollaan omistajan ehdoilla"? Funtsin aikasemmin et en jaxa näitä sun provoja, mut menkööt nyt kun oon hyvällä päällä.

Tietteks mä opin jo skidinä, et jos vastaat kysymykseen kysymyksellä sä oot hävinnyt. Mut mitä muuta voi pelleltä oottaa?

Poissa Asiantuntija

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1314 : 03. 11. 2011 17:05 »

tää kertoo paljon.

Mitä se kertoo?

Tietteks mä opin jo skidinä, et jos vastaat kysymykseen kysymyksellä sä oot hävinnyt. Mut mitä muuta voi pelleltä oottaa?

He he. Ja tuollaisen vastauksen annat kysymyksen muodossa. 
Häirikkö, Vastarannankiiski, Verbaaliakrobaatti, kova kapitalisti, kakara, sitaatti hunsvotti, fraasipelle, multipersoona, shakaali, hyeena, jortsu.

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1315 : 03. 11. 2011 17:05 »
No ni pian varmaan joku jortsu jatkaa? miten sä jaksat tota, oikeesti? kohta joku huutaa kuin mä vihjailen multinikeistä. so what? musta ei pidä pelata monella nikillä jos siihen ei oo taitoo. keskiverto demari ei yleensä oo kovin älykäs. taas se nähään. jos ois tietteks välkky duudsoni me oltais ihan et keitä nää hemmot on. mut mulle asia on selvä. omaa tyhmyyttään nää paljastuu. kai tänkin kommentin kohta joku mode poistaa kun multidemari itkee ylläpidolle mut mitä väliä.
« Viimeksi muokattu: 03. 11. 2011 17:05 kirjoittanut rasvattu ajatus »

Poissa Risto Helin

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Olen Suomalainen
    • Sähköposti
« Vastaus #1316 : 03. 11. 2011 18:06 »
Tämähän menee mielenkiintoiseksi, eihän meikäläisten kerhot ole enää mitään kun alkaa jo verhon takaa näkymään noita terroristiporukoita. Eipä ollut kovin kaukaa haettu tuo aikaisempi heittoni Baader–Meinhof-ryhmästä.
veritas odium parit.

Poissa Asiantuntija

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1317 : 03. 11. 2011 18:06 »
No ni pian varmaan joku jortsu jatkaa? miten sä jaksat tota, oikeesti? kohta joku huutaa kuin mä vihjailen multinikeistä. so what? musta ei pidä pelata monella nikillä jos siihen ei oo taitoo. keskiverto demari ei yleensä oo kovin älykäs. taas se nähään. jos ois tietteks välkky duudsoni me oltais ihan et keitä nää hemmot on. mut mulle asia on selvä. omaa tyhmyyttään nää paljastuu. kai tänkin kommentin kohta joku mode poistaa kun multidemari itkee ylläpidolle mut mitä väliä.

Toisaalta on ihan kiva, että sekoitat minut arvostamaani kirjoittajaan. Se lisää minun omanarvontuntoa kirjoittajana. Totuushan on se, että ihan tälläinen kusipää en oikeassa elämässä ole tai ainakaan se ei näy kaikille. Toivottavasti tämä sinun väitteesi multinicistä ei loukkaa Jormaa, koska minulle väitteesi tuo ihan päinvastaisen tunteen. Lopulta kuitenkin minulla tulee sinua sääli kun sitkeästi vaan toistat samaa juttua ilman mitään todellisuuspohjaa. On myös kiva seurata miten yrität rimpuilla erilaisten kirjoitustyyliesi kanssa. Mistähän sinä haluat eri tyyleillä erottua ja miksi?

Jos arvostaisin sinua pätkääkään niin paljastaisin sinulle kyllä oikean nimeni niin sinun ei tarvitsisi elää tuollaisessa tuskassa. Sinulla on selvästi vaikeaa. Olen kovin pahoillani, mutta en ilmeisesti voi sinua auttaa.

Jorma: laita vähän jotakin hämmentävää tähän perään, että pysyy tuo hölmömpi osasto edelleen vähän kaffilla.
Häirikkö, Vastarannankiiski, Verbaaliakrobaatti, kova kapitalisti, kakara, sitaatti hunsvotti, fraasipelle, multipersoona, shakaali, hyeena, jortsu.

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1318 : 03. 11. 2011 18:06 »

Toisaalta on ihan kiva, että sekoitat minut arvostamaani kirjoittajaan. Toivottavasti tämä sinun väitteesi multinicistä ei loukkaa Jormaa
Jorma: laita vähän jotakin hämmentävää tähän perään, että pysyy tuo hölmömpi osasto edelleen vähän kaffilla.

Ketä Jormaa tarkotat? En maininnut ketään Jormaa.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1319 : 03. 11. 2011 18:06 »
.

Eikö tämä suomalaisten demonisointi pitänyt jo loppua?????

"Markku Heikkilä
Jokin on muuttunut Suomessa

Suomessa pidettiin huhtikuussa eduskuntavaalit. Silloin moni ehdokas kertoi vaalitilaisuuksien muuttuneesta, kiristyneestä ilmapiiristä. Ilmassa olleet muutoksen tuulet heijastuivat myös itse vaaleissa, joissa Perussuomalainen puolue sai Suomen oloissa historiallisen suuren voiton. Puolue sai vajaat 20 prosenttia äänistä ja on sittemmin kyselyissä kilpaillut kokoomuksen kanssa suurimman puolueen paikasta.

On mahdotonta puhua Suomen poliittisista ääriliikkeistä arvioimatta siinä yhteydessä perussuomalaisten asemaa."

http://www.norden.org/fi/analys-norden/teemat/poliittisia-aeaeri-ilmioeitae-pohjoismaissa/jokin-on-muuttunut-suomessa

.

Poissa Asiantuntija

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1320 : 03. 11. 2011 18:06 »

Toisaalta on ihan kiva, että sekoitat minut arvostamaani kirjoittajaan. Toivottavasti tämä sinun väitteesi multinicistä ei loukkaa Jormaa

Ketä Jormaa tarkotat? En maininnut ketään Jormaa.

Anteeksi. Luulin että aikaisemmin vihjailit minun ja Jorma Kivimäen olevan sama henkilö ja olen muistavinani, että teit sen kyllä selkeästi. Olen varmaan sitten kuitenkin erehtynyt vaan todella pahasti. Tunnut kyllä sellaiselta kaverilta joka kantaa todella vastuun sanomisistaan, eli ei ole syytä epäillä mitään jos niin sanot. :D Erityisen pahalta tuntuu se ettei minua ole kukaan sittenkään edes verrannut Kivimäkeen.

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1321 : 03. 11. 2011 19:07 »
Rasvattu ajatus näyttää olevan ylläpidon erityisessä suojelussa. Katselin nuo kirjoitukset todeten vaasalaisen läsnäolon ennen kuin kävin kaupassa ja hautausmaalla ja odottelin ylläpidon kommenttia. Jälleen kerran turhaan. Eikö se nimimerkkien arvuuttelu ollutkaan kaikilta kielletty ? Vai onko se Parkkari niin, että vasta kun osuu maaliin, siihen puututaan ?

Taitaa olla kolmas kerta, kun tämä keskiarvokansalaista älykkäämpänä itseään pitävä multipersoona yrittää väittää (nyt jopa tietää), että olisin nimimerkki Asiantuntijan takana. Ei tuo liene jäänyt kenellekään epäselväksi, ellei sitten pelkästään Parkkarille.Vihjeet eivät olleet ranskalaisia vaan karkean venäläisiä. Rasvis yliarvioi jälleen kerran oman päättelykykynsä.

Ensin hän alkoi kutsua (tai paremminkin haukkua) minua jortsuksi ja sen jälkeen ei kellään liene epäselvää ketä hän tarkoittaa. Eipä tämän forumin vähäisissä aktiivikirjoittajissa kenenkään muun nimi tai nimimerkki osu lähellekään. Alkoi tuulla housuihin vai miksi nyt piti ikään kuin alkaa pyöristelemään ?

Sinänsä minuakaan ei yhtään vaivaa se, että joku vertaa itseäni Asiantuntijaan. Arvostan ko. kirjoittajaa suuresti. Sen sijaan olisin kyllä pahasti pettynyt jos itseäni verrattaisiin nimimerkkiin Rasvattu ajatus.
Kenen persuidentiteettiä muuten rasvis yrittää peitellä, kun tämä tekoslangi kirjoitustyyli piti ottaa käyttöön ja alkaa esiintymään ikään kuin ulkopuolisena.

Toistan nyt vielä kerran, että kirjoitan täällä ainoastaan ja vain omalla nimelläni. En ikinä kehtaisi tätä asiaa korostaa, kun ylläpito ja moni moderaattorikin (jopa Lajunen nykyisenä aktiivikirjoittajana) on luultavasti tietoinen ainakin ainittujen nimimerkkien takana olevista henkilöistä.
« Viimeksi muokattu: 03. 11. 2011 20:08 kirjoittanut Jorma Kivimäki »

rasvattu ajatus

• Vieras
« Vastaus #1322 : 03. 11. 2011 20:08 »
Jostain syystä alko yhtäkkiä haiseen Ruotsalaiselta juopolta. Tietteks semmoselta vanhan viinan hajuiselta mamu-punikilta, joka itseensä kyllästyneenä koittaa pitää itseään virkeänä länkyttäen vanhan kaverinsa nettipalstalla joutavia. Kyllä mä kaikkee oon nähnyt, mut en mä uskonut, et Tapsa sä vanhana ammattilaisena annat tämmösen pelin pilata oman foorumisi. Se on tieksä kuolinisku tälle kaikelle , mikä alko lupaavasti. Onks se niin, et kun ei näytä sujuvan, niin sitten ei oo millään väliä? Ei saatana, miten kauan te jaksatte keskenään kun pian kaikki keskustelijat on häipyneet kyllästyneenä teidän pikku piirin leikkiin? Te, ja ennenkaikkea sä Tapsa aliarvioitte ihmisten kyvyn ajatella realistisesti tämmösestä mahdollisuudesta kirjoittaa vapaasti. Sit edelleen vielä näytelmä jatkuu, kun epätoivosesti koitatte saada edes jonkun vastaamaan provoihinne, mut kun ei onnistu. Toi yks hölmö verhoseppä pistelee silloin tällöin jotain pimeetä. Ei sillä se on ainut valopilkku tän vitsin keskellä.

Mä jätän nyt leikin tähän. En kiitä, kun en näe tän touhun olevan sen arvoista. Mites tän nyt sanois silleen kohteliaasti..? Haistakaa vittu?

Poissa Jorma Kivimäki

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1323 : 03. 11. 2011 21:09 »
Rasviksen suuresta egosta huolimatta hän taitaa kuitenkin olla yksi pahimpia kirjoittajien karkottajia täältä ala-arvoisine teksteineen.

Tällä forumilla on ollut muun muassa tiukka sääntö nimimerkin identiteetin varjelusta, mutta Rasvis on tieten ja tahallaan rikkonut sitä. Yksi moderoinnin tärkeimpiä periaatteita on, että se  on tasapuolista. Tässä suhteessa Rasviksen on turha itkeä kaltoin kohteluaan, päinvastoin.

Rasvis on myöskin ihan pihalla, kun sekoittaa Parkkarin kirjoittajiin (minä mukaan lukien), jotka pistävät aina välillä kapuloita mielestäni typerimpiin yleistyksiin. Hommahan on mennyt yleensä ihan päinvastoin, että joku nyt rasviksen tulilinjalla oleva on kommentoinut (ollut eri mieltä) alun perin jotain tämän pääosin persuista muodostuvan piirin kirjoitusta. Vaasalainen on pysytellyt taustalla ja nyt näyttää että molemmat osapuolet ovat tyytymättömiä.

Valitettavasti homma on vuosien mittaan tosiaan mennyt selkeään osapuolijakoon, jossa aina ollaan kuittailemassa toiselle osapuolelle jotain. Voisin nimetä koska tahansa muutaman nimimerkin ja omalla nimellään kirjoittavan, jotka käyvät vain esittämässä halveksuntansa pelkästään vastapuolen kirjoittajaa tai asiaa johon hänet voidaan yhdistää kohtaan.

Itse aloitin tässä tällä viikolla keskustelun tuosta eduskunta-avustajan uusnatsihakemuksesta. Paljon tuli vastalauseita, ihmettelyä ja jonkinlaista pilkkaamisyritystä, kuinka voin ottaa asian esiin. Ei olisi jonkun miestä pitänyt. Täällä tietyt kirjoittajat odottavat yhtä hymisevää joukkoa, jonka pääasiallinen tehtävä on haukkua kaikkea mikä liikkuu.

Itse en ainakaan koe olevani pätkääkään sisäpiiriläinen, osapuolen olen kyllä täällä valinnut koska en ole koskaan nähnyt asioita mustavalkoisina. Olen kuitenkin ihan varma, että kirjoitusteni asiapitoisuus kestää koska tahansa vertailun nimimerkin rasvattu ajatus kanssa.

Jos tämä forum lopullisesti kutistuu, johtuu se ennen kaikkea siitä, että väittely on päättynyt. Kukaan ei jaksa lukea yksipuolisia vuodatuksia.

Rasvikselle jaksamista – kyllä se siitä. Ainahan voi tulla takaisin uudella nimimerkillä ja tyylillä  ;-)

Edit. Lähden tässä itsekin huomenissa viikonloppureissulle ja loistan poissaolollani, joten katsotaan sen jälkeen mitä on tapahtunut ja kannattaako tänne yleensä palata.
« Viimeksi muokattu: 03. 11. 2011 21:09 kirjoittanut Jorma Kivimäki »

Poissa belurisk

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1324 : 04. 11. 2011 00:12 »
homma on vuosien mittaan tosiaan mennyt selkeään osapuolijakoon, jossa aina ollaan kuittailemassa toiselle osapuolelle jotain. Voisin nimetä koska tahansa muutaman nimimerkin ja omalla nimellään kirjoittavan, jotka käyvät vain esittämässä halveksuntansa pelkästään vastapuolen kirjoittajaa tai asiaa johon hänet voidaan yhdistää kohtaan.

Jos tämä forum lopullisesti kutistuu, johtuu se ennen kaikkea siitä, että väittely on päättynyt. Kukaan ei jaksa lukea yksipuolisia vuodatuksia.

, joten katsotaan sen jälkeen mitä on tapahtunut ja kannattaako tänne yleensä palata.

Ei kannata Jorma.
Samat on fiilikset. Se oli tässä - about 4 vuotta.

Poissa Original Wiik,

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1325 : 04. 11. 2011 04:04 »
Taiteilijan uskottavuus olisi mennyttä,  jos hän esiintyisi omalla nimellään öljyttyjen ajatusten kanssa.

Poissa herkkoo

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1326 : 04. 11. 2011 05:05 »

.

Wanhat puolueet tulleet tiensä päähän?

Viimeiset päivitykset :::

Perussuomalaiset rikkoivat lasikaton Pohjois-Karjalassa

"Perussuomalaiset on mitä todennäköisimmin noussut Pohjois-Karjalan suurimmaksi puolueeksi ohi SDP:n ja keskustan. Myös kokoomuksen kannatus on Pohjois-Karjalassa kohentunut huhtikuun eduskuntavaaleista. Keskustan vajoaminen on jatkunut yhtä lailla maakunta- kuin valtakunnan tasollakin. Tämä käy ilmi Karjalaisen (tänään) Tietoykkönen oy:llä teettämästä maakunnallisesta puoluekannatusmittauksesta.

Kyselyn mukaan perussuomalaisten kannatus on Pohjois-Karjalassa nyt tasan 27 prosenttia, kun se eduskuntavaaleissa oli 23,1 prosenttia. Perussuomalaisia vielä eduskuntavaaleissa maakunnassa edellä olleista puolueista SDP:n kannatus on liki ennallaan 25,8 prosentissa (vaaleissa 26,4 prosenttia) ja keskustan kannatus 20,2 prosentissa (26,2 prosenttia). Kokoomuksen kannatus Pohjois-Karjalassa on noussut vaalien 10,5 prosentista 14,1 prosenttiin.

Vihreiden kannatus on nyt maakunnassa 4,8 prosenttia, vasemmistoliiton 3,4 prosenttia ja kristillisdemokraattien 2,3 prosenttia."

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Mielipiteet/perussuomalaiset__rikkoivat_lasikaton__pohjoiskarjalassa_7519531.html

.

Poissa Roy Rabb

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
    • Music Mega
« Vastaus #1327 : 04. 11. 2011 08:08 »

Hyvä herkkoo että pidät meidät ajan tasalla. Nuo tilastot osoittavat, että ihmiset ovat heräämässä ankeaan todellisuuteen, jossa lahjattomat euroidealistit yrittävät hoitaa EU:n taloutta pelkällä hurmoshengellä, juhlalounailla ja portrettikuvilla. Heillä ei ole edes olemassa suunnitelma beetä siitä, kuinka joku maa voisi luopua eurosta helposti ja sujuvasti, muita vahingoittamatta.

Poissa Matseman

• Veteraanivaikuttaja
    • Profiili
« Vastaus #1328 : 04. 11. 2011 08:08 »
Noi Roy Rabbin väliheitot muistuttavat päivä päivältä yhä enemmän Niilo Yli-Vainion saarnoja! Soinikin senkun nousee ja on nyt päässyt tekstin päälle. Lieneekö Royn lippiksen logonakin?
Näitä yhdistää myös suuri usko johonkin, jonka toimivuudesta ei ole oikeastaan mitään vankkoja todisteita.

Poissa Harri Niskanen

• Omalla nimellä
  • Veteraanivaikuttaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1329 : 04. 11. 2011 09:09 »

Mä jätän nyt leikin tähän. En kiitä, kun en näe tän touhun olevan sen arvoista. Mites tän nyt sanois silleen kohteliaasti..? Haistakaa vittu?

Vaude! Liekö ollut liikaa kampiakselin voiteluainetta mukana tämänkin nimimerkin takana? Kyllä hän takaisin tulee omalla nimellään tai uudella nimimerkillä ja toivottavasti kirjoittaa silloin suomea eikä leiki itse keksimällään eli keinotekoisella ja epäjohdonmukaisella slangilla.