Katso tänään Ylen Suoralinja TV " klo. 19.20. Ehkä saat oivalluksen miksi tämän foorumin tasoa paitää nostaa.
Pitänee samalla kommentoida tätäkin, kun piti tuon Professionalin takia palata tänne. Sinänsä on ollut mukava todeta, että tietyt nimimerkit ovat myös poistuneet tai ehkä paremminkin tyytyvät nyt kirjoittamaan omalla nimellään. Mielenkiintoista on se, ettei omalla nimellä ole munaa kirjoittaa samanlaista sontaa mitä nimimerkin takaa.
Etkö sinä Parkkari tajua, että forumin tason nosto on eniten sinusta itsestäsi kiinni. Ymmärrän hyvin tuon kommentin, jossa Pertti Salo kirjoitti, ettei otsikko ”Kokoomusmoraali. Totta vai tarua” ole oikeassa suhteessa keskusteluun. Kaipa Salo piti otsikkoa hieman loukkaavana. Otsikko oli professionalin tekemä, mutta Laihian kepulainen OW oli hetimiten kommentoimassa, että otsikko on oikea, hyvä ja harkittu.
Jos minä avaisin otsikon ”Kepu pettää aina”, luulen että OW: n mielipide muuttuisi, mutta sinä Parkkari hyväksyisit senkin. Sallithan aikanaan myös Leppälän perustaman demareita halventavan otsikon.
Jos todella haluat tasonkorotusta, on sen lähdettävä nimenomaan ylläpidosta ja moderoinnista, jota ei tällä hetkellä käytännössä ole ollenkaan. Aluksi voisi vaikka karsia typerät, halventavat ja turhat otsikot pois ihan riippumatta siitä mihin tai keneen se kohdistuu. Miksi esim. presidentinvaaleista sallitaan kaksi otsikkoa, toinen yleinen ja toinen valjastettiin palvelemaan Väyrystä.
Kunhan nämä asiat olivat jossakin säällisessä kunnossa, voisi keskittyä itse kirjoitusten moderointiin, jolloin ihan omien sääntöjenkin mukaan karsittaisiin pois asiattomat kirjoitukset ja riidan haastaminen.
Eivät nämä taiteilijoiden itsestään tekemät videotkaan juuri forumin tasoa nosta. Monellehan syntyy väkisinkin mielikuva, että he ovat virallinen osa tätä forumia.
Tällä hetkellä täällä ei ole mitään sellaista valtakunnallisesti kiinnostavaa keskustelua, että Ylen Suoralinja asiasta kiinnostuisi. Siihen ei varmaankaan riitä pelkästään forumin tyrkyttäminen heille.
Ellei mitään muutosta tapahdu, yhdyn nimimerkki beluriskin yllä olevaan mielipiteeseen.