Tälläkin palstalla on nähty "neuvonantoa ja arvostelua" mutta itseltä puuttuu tämä
tärkein kyky jakaa. Siksi hieman hymähdän sellaisille arvosteluille sillä se on vähän kuin olisi
ajokortti mutta ei autoa.
Sinä se vaan jaksat vaatia minulta näyttöä videoiden muodossa, mikset vaadi samaa jokaiselta muultakin joka kommentoi tekemisiäsi.
Sinulla taitaa olla jotain vikaa lukemisen ymmärtämisessä sillä olen jo ties kuinka monesti sanonut tekeväni videokuvausta ammatikseni, jo yli 30 vuotta ja siksi en viitsi tuhlata vapaa-aikaani noiden tikkuaskivideoiden parissa.
"neuvonantoa ja arvostelua" hymähtele sinä niille ihan vapaasti, viisaampi ottaisi niistä opikseen.
Jälleen kerran toistan aikaisempaa, en minä sinua kiusaa mutta et vain tunnu haluavan ohjeita keneltäkään ja siksi teet kaikki pitkän kaavan mukaan, kantapään kautta.
Sen verran voin kyllä sinua lohduttaa että olen minäkin kyllä youtubeen videon kerran uploudannut, se tosin oli vain läppärillä ulkomaanreissulla tehty rokkivideo kavereille mutta joku senkin kaappasi ja nyt se elää omaa elämäänsä netissä.
Tässä on linkki siihen jos haluat katsoa
https://vimeo.com/19928813 ja korostan sitä ettei mikään materiaali ole omaani vaan kaikki on netistä löydetty, tekninen koosto on toki minun tekemäni.
Älä sinä ota neuvojani nokkaasi, hyvää minä tarkoitan mutta joitakin näkemyksiäsi on vain mahdoton ottaa tosissaan ja älä anna kuvaajaimagosi nousta päähäsi koska harppaus amatööristä ammattilaisuuteen on pitempi kuin uskotkaan.