Anteeksi, että ensimmäinen reaktioni on vahingonilo, mutta se johtuu kyllä ihan tasan siitä, että voin samaistua tilanteeseesi hyvin.
Luulen, että 9:24 tullut bussi on tuo 9:10 joka oli siis lähes vartin "myöhässä". Se siis lähtee Runsorista klo 9:00. Tai sitten olikohan se tuo 9:27 pysäkillä pitänyt olla E1, mikäli se käyttää samaa numeroa kuin 4 (reitti ainaki lähes sama) En ole koskaan tollasta E1-vuoroa nähnyt, se olisi ollut siis 3min etuajassa.
Toisekseen olen myös tuolla kakkosella kulkenut ja Keskuskoulun pysäkillä jäänyt pois. Omat kokemukseni olivat, että se oli siinä n.3-5min vaille tasan, eli siis xx:55-xx:57. Enemmän 3min vaille kuin viittä vaille, ja silloin oli syksy, eikä näin liukasta.
Olen ihan samaa mieltä, että ajan arviointi menee arpapeliksi kun haluaa hypätä kyytiin jostain matkan varrelta, ainut miten olen homman ratkonut on, että kuljen muutaman kerran ja katson aina mihin aikaan bussi saapuu pysäkilleni. Ei sitä muuten tiedä. Se vaan, että riippuu kuskista ja kelistäkin sitten aika paljon.
Kuinkahan olis tarkotus päästä Vaasassa Gerbystä Runsoriin (ja takaisin) töihin, jos työtön osoitettaisiin vaikka Vaconille vuorotyöhön? Ei mitään mahdollisuutta ilman omaa autoa. Kimppakyytiä en ihan heti alussa laskisi mukaan, pitäähän sitä nyt eka oppia tietämäänkin paikat/työkaverit että mistä kukin kulkee.
Ei mitenkää onnistu tuollanen, karenssia pukkais... tai sitten olis aika reipas matka fillaroida pari kertaa päivässä.