Tiedän, kun kävelen 47Kg pelkkää lihasta olevan Dopermannin kanssa on aika turvallinen olo. Siinä roskapaikan kohdalla on läpikulku tunneli ja poikalauma sielä majaili ku tais vähän sataa, no idiootit halus multa tupakkaa ja rahaa ja eivät tajunneet että kädessä oli fleksitalutin ja koiro haisteli niitä roskia. Kun kieltäidyin ja käskin mennä töihin mulle esiteltiin semmosta mitä en saa täällä sanoa mutta terä siinä oli, luopui siittä vapaaehtoisesti kun käskin koiran ja sanoin PAHA ja silloin tulee komeat reilu tuumaset valkoiset hampaa esiin ja selkään irokeesikampaus kun karvat nousee pystyyn. Ainakin yhdeltä tuli kuset housuun, katsoin kyseisen metalliesineen olevan minun kun se annettiin kun pyysin ja menin vähän taaksepäin ja heitin sen metsään. Nyt harmittaa ku en ruvennut niitä keräilemään ja nyt ei ole mahdollisuuksia kun katoavat kun tulen, ehän mä koskaan yksin kävele. Olen ajatellu panna reppuun vanhoja kenkiä ja heittää niillä heitä, sehän on erittäin suuri loukkaus ja kohteen pitää vastata siihen kuin enne hanskalla läpäyttäminen johtii kaksin taisteluun. Selviän ilman koiraakin yhdestä vaikka vastustajalla olisi se metalli esine, ihmisen tappo kyseisellä vehkeellä vaatii taitoa.
Edit1: Tänne kerkes tulla jo uusia viestejä, mulle on moni sanonut että tommosta koiraa ei saisi pitää fleksissä, se on 5M pitkä ja siksi että menee metsän puolelle niin että nauha on kireellä kuin viulun kieli. Ei ikinä pasko sinne missä ihmiset kävelee ja metsästä minä en kerää hyvää lannoitetta pois, kyllä se saastuttaa paljon vähemmän kuin kukaan ihminen, maksaa hyvin veroa (koiranruoka) ja työllistää. Nyt viimeksi monen satasen labrakokeet ja eläinlääkärin palkkiot ja sen päälle sai vakuutus yhtiö töitä, melkoinen saavutus eläimeltä jolla ei ole ollenkaan tuloja.